پذیرایی از عزاداران حسینی در موکب شهدای موبندان لنگرود
پذيرايي از عزاداران حسيني در موکب شهداي موبندان لنگرود

پذیرایی از عزاداران حسینی در موکب شهدای موبندان لنگرود

همزمان با فرا رسيدن اربعين حسيني موکب شهداي موبندان در محوطه گلزار شهداي گمنام پاک فجر لنگرود برپا شد.
شناسه خبر : 64074 تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از گیلان، سید ابوطالب منفرد، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای موبندان لنگرود با اشاره به برپایی موکب اربعین حسینی این کانون گفت: هر ساله همزمان با ایام اربعین حسینی، کانون فرهنگی هنری شهدای موبندان با همکاری گروه جهای شهدای موبندان، موکب اربعین را دایر می‌کند.

 

وی با بیان اینکه امسال نیز شاهد برپایی این موکب در پارک فجر لنگرود هستیم افزود: موکب اربعین حسینی شهدای موبندان از روز پنج شنبه(1 شهریور) به مدت چهار شبانه روز در محوطه گلزار شهدای گمنام پارک دایر می‌باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای موبندان لنگرود با اعلام اینکه این موکب جهت پذیرایی از عزاداران اباعبدالله حسین(ع) دایر شد افزود: در روز اربعین حسینی با کمک خیرین صبحانه و همچنین نهار تهیه و بین عزاداران حسینی توزیع می‌شود.

 

منفرد با بیان اینکه موکب شهدای موبندان از موکب‌های فعال شهرستان لنگرود بوده و اقدام به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مناسبت‌های مختلف مذهبی می‌کند اذعان کرد: توزیع شربت، چای، وعده عصرانه و آش نذری از دیگر اقدامات موکب در این مدت است.

 

وی با قدردانی از خیرین در برپایی موکب تصریح کرد: موکب شهدای موبندان یک موکب مردمی است که با کمک خیرین اقدام به خدمات رسانی به سوگواران و عزاداران حسینی می‌کند.