یادواره 2 شهید گمنام در موکب امام خامنه ای
يادواره 2 شهيد گمنام در موکب امام خامنه اي
به همت قرارگاه شهدای گمنام در روستای چهواز شهرستان پارسیان؛

یادواره 2 شهید گمنام در موکب امام خامنه ای

يادواره دو شهيد گمنام چهواز به همت قرارگاه مردمي شهداي گمنام و با حضور زائران اربعين اباعبدالله الحسين(ع)، خدام موکب و اهالي در موکب امام خامنه اي در جوار قبور اين شهدا برگزار شد.
شناسه خبر : 63855 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان هرمزگان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال پیام شهدا به نسل جوان و معرفی شهیدان به عنوان الگوهای ماندگار به جامعه ازجمله اهداف برگزاری یادواره 2 شهید گمنام روستای چهواز بود.

 

سعید شکوهی کار روایتگری یادواره شهدای گمنام روستای چهواز را برعهده داشت و حسین حلافی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز مداح مراسم بود.

 

 

یادواره 2 شهید گمنام روستای چهواز یکی از برنامه های فرهنگی موکب امام خامنه ای بود که مورد استقبال زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

 

 

روزانه برنامه های متنوع فرهنگی با محوریت قرارگاه مردمی شهدای روستای چهواز شهرستان پارسیان ویژه زوار اربعین در موکب امام خامنه تی اجرا می شود.

 

 

گفتنی است؛ روستای چهواز در کنار جاده اصلی بندر عباس- بوشهر واقع شده است و از سمت شرق۱۸۰ کیلومتر با شهرستان بندرلنگه و از غرب ۴۰ کیلومتر باشهرستان پارسیان فاصله دارد و مردمان ولایت مدار این دیار با محوریت کانون فرهنگی هنری منتظران فرج همه ساله در ایام اربعین، موکب امام خامنه ای را در روستا برپا می کنند و خدمات متنوع به زائرین استان‌های هرمزگان، سیستان بلوچستان، جنوب کرمان و زائرینی از کشورهای پاکستان و افغانستان ارائه می دهند.