اجرای نمایش «عمورا» در موکب امام خامنه ای روستای چهواز
اجراي نمايش «عمورا» در موکب امام خامنه اي روستاي چهواز
مسئول قرارگاه مردمی شهدای گمنام شهرستان پارسیان خبرداد:

اجرای نمایش «عمورا» در موکب امام خامنه ای روستای چهواز

مرادي، از اجراي نمايش «عمورا» به دعوت کانون فرهنگي هنري منتظران فرج در موکب امام خامنه اي روستاي چهواز شهرستان پارسيان خبر داد.
شناسه خبر : 63824 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، عبدالهادی مرادی اظهار کرد: نمایش عمورا کاری از گروه تئاتر جولاسک به طراحی و کارگردانی مصیب داوری در موکب امام خامنه ای با استقبال زائرین اربعین حسینی اجرا شد.

 

وی افزود: در این نمایش که 14 نفر از هنرمندان هرمزگانی به ایفای نقش می پردازند و روایت‌های عاشورا را با تکنیک فرم و به صورت مینی‌مال اجرا کردند.

 

 

مسئول قرارگاه مردمی شهدای گمنام شهرستان پارسیان ادامه داد: روایت حضرت علی اصغر(ع)، روایت مسلم ابن عقیل، روایت حر ابن ریاحی، روایت حضرت عباس(ع) و‌ روایت حضرت زینب(س)، بخشی از این نمایش میدانی و خیابانی بود.

 

وی گفت: مژده زاهدی، محمدامین جاودان، فاطمه عبدی پور، مهلا شاکری، ملیکا درویشی، محمد گیلمردی، نیلا پاک زاد، سنا اسماعیلی، پریا پژوم، بشرا داوری، ایلیا صابری، امیرعباس کمالی، حسین توکلی، امین سلمانی از بازیگران این نمایش بودند.

 

 

گفتنی است؛ روستای چهواز در کنار جاده اصلی بندر عباس- بوشهر واقع شده است و از سمت شرق۱۸۰ کیلومتر با شهرستان بندرلنگه و از غرب ۴۰ کیلومتر باشهرستان پارسیان فاصله دارد و مردمان ولایت مدار این دیار با محوریت کانون فرهنگی هنری منتظران فرج همه ساله در ایام اربعین، موکب امام خامنه ای را در روستا برپا می کنند و خدمات متنوع به زائرین استان‌های هرمزگان، سیستان بلوچستان، جنوب کرمان و زائرینی از کشورهای پاکستان و افغانستان ارائه می دهند.