حضور موکب کانون فرهنگی هنری ولایت در جوار حرم امام حسین
حضور موکب کانون فرهنگي هنري ولايت در جوار حرم امام حسين

حضور موکب کانون فرهنگی هنری ولایت در جوار حرم امام حسین

مدير موکب کانون فرهنگي هنري ولايت شهر بناب از حضور و خدمات اين موکب در جوار حرم امام حسين(ع) خبر داد.
شناسه خبر : 63823 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۵۷

 به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، « ناصر یوسفی» مدیر موکب ولایت کانون فرهنگی ولایت شهر بناب با اعلام این خبر اظهار داشت: موکب ولایت سال گذشته در مسیر پیاده روی اربعین بین نجف و کربلا در عمود ۵۳ مستقر بود، اما امسال در جوار حرم امام حسین (ع)  به زائران حسینی خدمت می کند.

یوسفی با اشاره به فعالیت موکب ولایت از سال 94 تا کنون گفت: اسکان و اطعام از عمده ترین خدمات موکب ولایت بوده و روزانه بیش از 200 نفر  از زائران در این موکب اسکان داده می شوند .

وی افزود: توزیع چای، غذا و پخش نذورات موکب همه به همت بچه‌های مسجد انجام می‌شود و 6 گروه ۱۵ نفره از بچه‌های مسجد در موکب ولایت به عنوان خادم حضور دارند.

 مدیر موکب ولایت اظهار داشت: در بخش خدمات درمانی، رئیس بیمارستان بناب و چند نفر از کارکنان داروخانه برای مداوای بیماران و پخش دارو، این موکب را همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام هزینه‌های موکب به همت خیرین، مردم روستا و با کمک بچه‌های مسجد جمع‌آوری شده است،  از تعامل خوب مواکب ایرانی و عراقی در خدمت به زائران حسینی خبر داد و افزود: چهار موکب از شهرستان بناب در کربلا مستقر شده و همه تعامل و ارتباط خوبی با یکدیگر و با مواکب عراقی دارند.