موکب رهروان حضرت زینب (س) با ارائه خدمات فرهنگی و اسکان، پذیرای زائران حسینی است
موکب رهروان حضرت زينب (س) با ارائه خدمات فرهنگي و اسکان، پذيراي زائران حسيني است
مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح اقبالیه:

موکب رهروان حضرت زینب (س) با ارائه خدمات فرهنگی و اسکان، پذیرای زائران حسینی است

مدير کانون فرهنگي هنري مصباح اقباليه گفت: موکب رهروان حضرت زينب (س) در شارع بوبيات کربلا، با ارائه خدمات فرهنگي، توزيع غذا و اسکان، پذيراي زائران حسيني است.
شناسه خبر : 63815 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، امید عسکری مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح اقبالیه در خصوص فعالیت موکب رهروان زینب (س) گفت: موکب رهروان حضرت زینب (س) اقبالیه، موکبی متعلق به شهر و بچه های مسجدی است، زمان فعالیت موکب از 25 مرداد ماه تا چهارم شهریور ماه است و نوع خدمات این موکب در بخش های اسکان، پذیرایی و حوزه فرهنگی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح اقبالیه ادامه داد: در بخش فرهنگی سخنرانی و مداحی، اجرای گروه سرود، کار با کودک و اهدای جوایز به کودکان و دیدار با خانواده های شهدای عراقی از جمله برنامه های این موکب است.

 

وی عنوان کرد: مکان فعالیت این موکب در شارع بوبیات کربلا است که ظرفیت این موکب در بحث اسکان حدود 800 نفر بوده و در بحث پذیرایی هم 3 هزار غذا در روز در سه وعده و میان وعده توزیع می شود.

 

عسکری خاطر نشان کرد: موکب رهروان حضرت زینب (س) اقبالیه از سال 96  فعالیت خود را آغاز کرده است و هدف آن هم بیشتر افزایش وحدت در بین افراد به ویژه مردم ایران و عراق است، البته انجام کارهای فرهنگی بسیار برای ما در این موکب مهم است و یکی از اقدامات ما در حوزه تبیین اهمیت زیارت اربعین با برگزاری سخنرانی و قرائت ادعیه است.