حرکت به سمت نخبه پروری فرهنگی هنری در مساجد
حرکت به سمت نخبه پروري فرهنگي هنري در مساجد
رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور عنوان کرد:

حرکت به سمت نخبه پروری فرهنگی هنری در مساجد

حجت الاسلام و السلمين خداداده با اشاره به تفاهمنامه دوجانبه ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور و بنياد ملي نخبگان گفت: اين تفاهم نامه با هدف حمايت از نخبگان مسجدي منعقد شده است.
شناسه خبر : 63814 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام و المسلمین خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان ضمن قدردانی از تلاش های ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در اجرای برنامه های مسجد محور گفت: از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز که کانون های مساجد را در جهت اجرای این برنامه ها یاری می کند، قدردانیم.

وی ادامه داد: اجرای طرح نشاط و تعالی مسجد و محله در قالب قرارگاه شهید آوینی گام مهمی در راستای هویت بخشی به کانون های مساجد است که با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان محقق خواهد شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده به تفاهمنامه دوجانبه ستاد هماهنگی کانون های مساجد و بنیاد ملی نخبگان اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه با هدف حمایت از نخبگان مسجدی منعقد شده و تلاش خواهد شد، باهم افزایی بیشتر فعالین کانونهای مساجد به سمت نخبه پروری فرهنگی هنری سوق پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه از برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان حمایت خواهد شد، گفت: حضور در استان زنجان و دیدار با کانون‌های مساجد در دستور کار خواهد بود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حضور معاون ساماندهی و شبکه سازی و مشاور حقوقی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در  زنجان طی یک ماهه اخیر، گفت: با مشارکت ستاد کانون های مساجد استان زنجان، برنامه های مسجدمحور  رشد خوبی دارد. 

اصغر حاج علی اکبری با بیان اینکه اجرای 6 برنامه فاخر فرهنگی در قالب قرارگاه شهید آوینی در دستور کار مجموعه فرهنگ و ارشاد  استان قرار دارد، گفت: یکی از این برنامه‌ها، اجرای طرح نشاط و تعالی مسجد و محله است که با همکاری کانون های مساجد استان زنجان در حال اجرا است.