بازدید از قرارگاه کانونی در مرز تمرچین
بازديد از قرارگاه کانوني در مرز تمرچين
توسط مسئول قرارگاه مرکزی اربعین حسینی کانون های مساجد انجام شد:

بازدید از قرارگاه کانونی در مرز تمرچین

مرتضي طاهريان در سفري به مرز تمرچين از قرارگاه امام جعفر صادق (ع) بازديد کرد و از تلاش‌هاي شبانه‌روزي خادمان اين قرارگاه در خدمت‌رساني به زوار اربعين حسيني تقدير کرد.
شناسه خبر : 63762 تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از آذربایجان‌غربی؛مرتضی طاهریان مسئول قرارگاه مرکزی اربعین ستاد کانون های مساجد کشور به همراه علی نیکجو مدیر حراست ستاد ، ضمن ابلاغ پیام قدردانی حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران این قرارگاه ، در سفر به استان آذربایجان غربی از قرارگاه امام جعفر صادق (ع) در مرز تمرچین بازدید کردند.

این بازدید با هدف نظارت بر روند خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی و تقدیر از خادمان زحمتکش این قرارگاه انجام شد.

طاهریان در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خادمان قرارگاه، از فعالیت‌های منسجم و برنامه‌ریزی شده این قرارگاه ابراز قدردانی کرد.

وی با اشاره به کیفیت خدمات ارائه شده توسط قرارگاه امام جعفر صادق (ع) ، با بیان اینکه عشق به سیدالشهدا (ع) نیروی محرکه خادمان این قرارگاه است، افزود: "اخلاصی که در خادمان و همکاران کانون استان آذربایجان غربی دیده می‌شود، ستودنی است. آنها با تمام وجود برای خدمت به زوار تلاش می‌کنند و هیچ محدودیتی برای خود قائل نیستند.

طاهریان در پایان سخنان خود، اربعین حسینی را جریانی مردمی و تمدن ساز دانست و بر اهمیت خدمت‌رسانی به زوار در این ایام تأکید کرد.

کلمات کلیدی: اربعين حسيني