مشارکت ۱۴ کانون فرهنگی مساجد استان سمنان در مواکب اربعین
مشارکت ۱۴ کانون فرهنگي مساجد استان سمنان در مواکب اربعين
مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

مشارکت ۱۴ کانون فرهنگی مساجد استان سمنان در مواکب اربعین

حقيقت با اشاره به فرارسيدن اربعين حسيني و فعاليت مواکب در کربلاي معلي گفت: ۱۴ کانون فرهنگي هنري مساجد از استان سمنان در مواکب اربعين حسيني مشارکت خواهند داشت که در سامانه بچه هاي مساجد نيز به ثبت رسيده است.
شناسه خبر : 63756 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۷:۲۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ محمد امین حقیقت گفت: همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی ۱۴ موکب از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان به زائرین حسینی خدمت می‌کنند.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ضمن بیان اینکه کانون «مصلی» با موکب سیار رسانه‌ای در این کنگره عظیم حضور دارد افزود: خدمت رسانی به زائرین اهل‌بیت(ع) و به ویژه زائرین کربلای معلی افتخار بزرگی است که مردم ایران اسلامی به خوبی از این نعمت بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه کانون های مساجد خدمات و برنامه های مختلفی در ایام اربعین حسینی خواهند داشت، گفت: تعداد ۱۴ موکب از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان به زائرین حسینی در داخل و خارج از کشور خدمت می کنند.

حقیقت تصریح کرد:کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان به عنوان موکب هنر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در اربعین حسینی فعالیت خواهد داشت.