افتتاح هیئت دخترانه بنت الهدی در مسجدحضرت ابوالفضل(ع)
افتتاح هيئت دخترانه بنت الهدي در مسجدحضرت ابوالفضل(ع)
مدیرکانون مسجدحضرت ابوالفضل(ع) کرج خبر داد:

افتتاح هیئت دخترانه بنت الهدی در مسجدحضرت ابوالفضل(ع)

غياثوند با اشاره به اهميت اجراي طرح هر مسجد کانون نشاط گفت: افتتاحيه هيئت دخترانه بنت الهدي با حضور استاد دکتر مستشار نظامي همچنين حجت الاسلام چگيني در قالب جهاد تبيين و بصيرت افزايي از جمله برنامه هاي اين طرح است.
شناسه خبر : 63681 تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، محمد غیاثوند در جریان روند برنامه های مسجد کانون نشاط در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در باغستان غربی گفت: توجه به برنامه های موثر و جریان ساز ویژه دختران در ایام اوقات فراغت از سرفصل های برنامه ریزی در این کانون مسجد است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) افزود: افتتاحیه هیئت دخترانه بنت الهدی با حضور استاد دکتر مستشار نظامی همچنین حجت الاسلام چگینی در قالب جهاد تبیین و بصیرت افزایی از جمله برنامه های این طرح است. 

 

وی با اشاره به ضرورت هم اندیشی و هم افزایی به منظور برنامه ریزی برای دختران اظهار کرد: دختران امروز مادران فردا و هدایت گران نسل آینده هستند از این رو برنامه ریزی برای این قشر یکی از مهمترین مصادیق فرهنگی و اجتماعی است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خاطرنشان کرد: طی این آیین بسته فرهنگی به همراه جوایزی به گروه تئاتر دختران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اهداء شد.