حجت الاسلام سپهر کیانی مسئول قرارگاه امام جعفر صادق (ع) شد
حجت الاسلام سپهر کياني مسئول قرارگاه امام جعفر صادق (ع) شد
با حکم رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور؛

حجت الاسلام سپهر کیانی مسئول قرارگاه امام جعفر صادق (ع) شد

در آئيني با حضور مسئولان ستاد کانون‌هاي مساجد کشور، حجت الاسلام سپهر کياني به عنوان مسئول قرارگاه امام جعفر صادق (ع) در مرز تمرچين منصوب شد
شناسه خبر : 63661 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

به گزارش روابط‌عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی:در مراسمی که با هدف تکریم خادمان اربعین حسینی و آغازین فصل جدید خدمت‌رسانی به زوار برگزار شد،  حجت الاسلام سپهر کیانی، مدیر پرتلاش کانون فرهنگی هنری مقداد شهرستان میاندوآب، به عنوان مسئول قرارگاه امام جعفر صادق (ع) در مرز تمرچین منصوب شد. 

این انتصاب با حکم حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور صورت گرفت.

قرارگاه امام جعفر صادق (ع) یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز تمرچین است که هر ساله میزبان هزاران زائر از سراسر کشور است. 

در متن حکم انتصاب آمده است:

باسمه تعالی

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام آقای سپهرکیانی

شکر گذاری نعمت بی بدیل محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام موهبتی است که در پرتو خدمتگزاری به فرهنگ رفیع عاشورای حسینی ارزشی مضاعف می یابد.

قال الأمام الصادق (عليه السلام)

من أراد الله به الخير قذف في قلبه حب الحسين عليه السلام و حب زيارته

بدین اعتبار نظر به مراتب تعهد و سابقه فعالیت ارزشمند در عرصه های مردمی و جهادی با محوریت مکان مقدسی همچون مسجد و نیز هماهنگی های صورت گرفته با حوزه های ستادی و استانی جنابعالی را به عنوان مسئول قرارگاه مردمی حضرت امام جعفر صادق علیه السلام - مرز تمرچین منصوب می کنم. شایسته است ضمن تعامل حداکثری با حوزه های ستادی و استانی و همچنین شخصیت های حقیقی و حقوقی فعال در موضوع اربعین حسینی بویژه چهره های شاخص کانونی در راستای بزرگداشت هر چه باشکوه تر برگزار شدن این ایام نورانی اقدامات لازم را بعمل آورید.

اقامه نماز جماعت در سه وعده، اجرای برنامه های عزاداری و عبادی به اختصار و اقتضایی، توجه ویژه به ارائه برنامه های فرهنگی مبتنی بر نام قرارگاه ،اجرای ویژه برنامه های قرآنی، ارائه خدمات اسکان و پذیرایی در حد مقدورات، حضور یک روحانی مستقر، داشتن امکانات مناسب صوتی و تصویری معرفی رابطین رسانه ای مستند سازی و فرهنگی به کمیته های مرتبط همکاری در جهت استقرار یک نماینده از ستاد کانون های مساجد، تمهید و تسهیل امور فعالان کانون های مساجد، اختصاص مکان مناسب برای نصب نام قرارگاه، داشتن برنامه مشخص برای توجه به مقام شامخ شهدای عزیز از جمله جریان رفیع مقاومت، اختصاص مکان مناسب برای اجرای گروه های هنری با مضامین عاشورایی همانند سرود. نمایش های آیینی و توجه مضاعف به اختصاص مکان و با شرایط ویژه ای جهت نقش آفرینی نوجوانان موکب درقالب پویش انصار القاسم از پیشنهادات دارای اولویت است.

بدیهی است پیشنهادات مذکور در حد مقدورات موکب و قرارگاه با بهره مندی از منابع و کمک های مردمی بوده و هیچگونه الزامی را برای عزیزانی که همچون جنابعالی به صورت کاملا خوجوش و مردمی مسئولیت قرارگاه را پذیرفته اند ایجاد نمی کند.

توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

کمال خداداده