کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین خسرو شاه آماده میزبانی از زوار اربعین
کانون فرهنگي هنري اميرالمومنين خسرو شاه آماده ميزباني از زوار اربعين

کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین خسرو شاه آماده میزبانی از زوار اربعین

موکب "اکبريه" کانون فرهنگي هنري امير المومنين (ع) شهرستان خسرو شاه آماده ميزباني از زائرين حسيني است.
شناسه خبر : 63652 تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی، کانون فرهنگی هنری مسجد امیر المومنین(ع) شهرستان خسرو شاه با راه اندازی و برپایی موکب "اکبریه" برای پذیرایی و خدمات رسانی به  زائران حسینی آماده می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امیرالمومنین(ع) در خصوص خدمات و فعالیت های این موکب اظهار داشت: موکب این کانون مزین به نام حضرت علی اکبر(ع) بوده و با همکاری کانون، پایگاه مقاومت و هیئت امنای مسجد با تامین  استراحتگاه، غذای گرم، پذیرایی و خدمات پزشکی درمانی بین شهرهای نجف و کربلا در خدمت عاشقان و زائران حسینی خواهد بود.

 مجید نامور با اشاره به شور و هیجان خادمین حسینی در برپایی موکب "اکبریه" اظهار داشت: با یاری خدا و عنایات ویژه حضرت سید الشهدا(ع) امسال نیز برای دهمین سال پیاپی در رویداد عظیم پیاده‌ روی اربعین حضور خواهیم داشت.

وی با توصیف پیاده‌روی اربعین به عنوان یکی از قدرتمندترین جلوه های همبستگی جامعه اسلامی گفت: خدمت رسانی به زائرین حسینی یکی از بهترین افتخارات و سعادت های ما بوده و به نوبه خود قدردان زحمات و تلاشهای جهادی خادمان حسینی هستیم.

گفتنی است، 30 نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری امیر المومنین(ع) جزو خادمان حسینی در موکب "اکبریه" بوده  و آماده فعالیت و خدمات رسانی به زائرین حسینی می باشند.