« طرح ملّی طوبی» با مشارکت ستاد کانون های مساجد البرز برپا می شود
« طرح ملّي طوبي» با مشارکت ستاد کانون هاي مساجد البرز برپا مي شود
مدیر ستاد کانون های مساجد البرز:

« طرح ملّی طوبی» با مشارکت ستاد کانون های مساجد البرز برپا می شود

حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت و ضرورت پياده سازي مقوله حجاب و عفاف در جامعه به عنوان يکي از شاخصه هاي ايماني گفت: ثبت نام طرح ملي طوبي با مشارکت ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز آغاز شد.
شناسه خبر : 63592 تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست با کارشناسان موسسه خیبر به عنوان یکی از موسسه های برتر در حوزه حجاب و عفاف گفت: توجه به مقوله حجاب و عفاف یک رسالت و وظیفه شاخص دینی و ایمانی است. 

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به اهميت و ضرورت پياده سازي مقوله حجاب و عفاف در جامعه به عنوان يکي از شاخصه هاي ايماني گفت: ثبت نام طرح ملي طوبي استان البرز با مشارکت ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز آغاز شد.

 

به گفته وی، ثبت نام طرح ملی طوبی استان البرز با مشارکت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز گامی در مسیر احیاء ارزش های ایمانی و الهی مبتنی بر شریعت اسلامی است به ویژه مصادف با نزدیک شدن به سالروز جهانی مساجد ( 31 مرداد) این اقدام می تواند بستری از رشد و کمال انسانی را با رویکرد مساجد جریان سازی کند.

 

حجت الاسلام شکری با بیان این مطلب که این دوره آموزشی در قالب دوره های مقدماتی، تکمیلی و تخصصی برنامه ریزی شده است اظهار کرد: طی دوره مقدماتی تربیت مبلغ عفاف و حجاب در حوزه سبک زندگی عفیفانه متفاوت بیاندیشیم برنامه ریزی شده است که این مهم در حوزه سبک زندگی اهمیت دارد.

 

وی تصریح کرد: محورهای مبنایی این دوره آموزشی عبارتند از توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه های مواجهه و مناظره آموزش شیوه های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبین روش های نوین فعالیت های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف که هر یک به نوبه خود می تواند دستاوردها و جریان سازی های کلانی را در ابعاد اجتماعی به همراه داشته باشد.

 

براساس این خبر، این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری: سرکار خانــم اسلاملــو و جناب آقــای وزیــری از تاریخ 16 لغایت 18 مردادماه ویژه بانوان به صورت رایگان برپا می شود و علاقه مندان جهت ثبت‌نام می توانند به آدرس زیر مراجعه نموده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایند. ( داخل دومین کادر آبی رنگ ) https://www.efafcollege.ir/#/courses/provinces/647cd85315d318a16756c659/view/659be645e78bb9778eb7d479