مراسم گرامیداشت شهید هنیه عزیز در بجنورد
مراسم گراميداشت شهيد هنيه عزيز در بجنورد
به میزبانی اهالی مسجد امام خمینی(ره) بجنورد،

مراسم گرامیداشت شهید هنیه عزیز در بجنورد

مراسم يادبود و نکوداشت شهيد«اسماعيل هنيه»، مجاهد بزرگ فلسطيني و مهمان عزيز ايران اسلامي به ميزباني اهالي مسجد امام خميني(ره)، امروز برگزار مي شود.
شناسه خبر : 63579 تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ مراسم عزاداری  و گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد بزرگ فلسطینی، شهید اسماعلی هنیه  از رهبران حماس، امروز پنج شنبه 11 مرداد ماه جاری به همت اهالی مسجد امام خمینی(ره) و به دعوت  نماینده ولی فقیه برگزار می شود.

 

این مراسم  ساعت 10 صبح و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری»، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد اجرا می شود و عموم مردم میتوانند در این مراسم یاد و خاطره شهدای مقاومت را گرامی بدارند.

علاوه بر سخنرانی و تبیین ابعاد شخصیت آن شهید بزرگوار، و نیز ارزش های مقاومت مردم فلسطین، جزء خوانی قرآن و اجرای سرود و مداحی و مرثیه سرایی نیز می توان از برنامه های این مراسم یادبود نام برد.

 

مجاهد بزرگ فلسطینی شهید "اسماعیل عبدالسلام احمد هنیه"  به همراه "وسعیم شعبان" محافظش، برای شرکت در مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رییس جمهور ایران اسلامی و آغاز به کار رسمی دولت چهاردهم،سه شنبه نهم مرداد ماه به تهران سفر کرده بود، که با اصابت موشک ایادی کفر و عناصر تروریسم اسرائیل غاصب به محل اقامتش، ترور و به شهادت رسید.

 

پایان/

 

پایان/