عزم بچه های مسجد امیرالومنین(ع) در برپایی ایستگاه عزاداری محرم
عزم بچه هاي مسجد اميرالومنين(ع) در برپايي ايستگاه عزاداري محرم

عزم بچه های مسجد امیرالومنین(ع) در برپایی ایستگاه عزاداری محرم

ماه محرم به عنوان يکي از مهمترين ايام خودسازي و معرفتي است و فعالان مسجد اميرالمونين(ع) کانون فرهنگي هنري صراط حق در اين ماه با برپايي و علم کردن ايستگاه صلواتي گام مهمي براي دستگاه عزاداري امام حسين(ع) برداشته اند.
شناسه خبر : 63546 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۴۷

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، بچه های مسجد امیرالومنین(ع) واقع در منطقه اوقافی های کرج همواره در صفوف نخست مسجد نسبت به کسب معارف دینی و ایمانی در تلاش هستند. 

 

ماه محرم به عنوان یکی از مهمترین ایام خودسازی و معرفتی است و فعالان مسجد امیرالمونین(ع) کانون فرهنگی هنری صراط حق در این ماه با برپایی و علم کردن ایستگاه صلواتی گام مهمی برای دستگاه عزاداری امام حسین(ع) برداشته اند. 

 

 

حجت الاسلام رضا مدیردهقان، امام مسجد و مدیرکانون صراط حق در رابطه با اهمیت حضور نوجوانان مسجدی در برپایی مجلس عزاداری سیدالشهداء می گوید: تریبت و رشد بچه های مسجد در مکتب توحیدی و تقویت آن در نهاد مسجد تحقق پیدا می کند. 

 

امام مسجد امیرالومنین(ع) خاطرنشان کرد: طی تابستان سال جاری حضور فعالان مسجدی بیش از پیش بود و این مهم نشان می دهد که گستره معرفتی و میل خانواده ها به حضور نوجوانان و کودکان شان در مسجد تقویت شده است. 

 

کلمات کلیدی: کانون فرهنگي و هنري