سفر مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد به شهرستان مرزی میرجاوه
سفر مدير ستاد کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد به شهرستان مرزي ميرجاوه

سفر مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد به شهرستان مرزی میرجاوه

حجت الاسلام وهاب پيشه ور مدير ستاد کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد سيستان و بلوچستان در سفر به شهرستان مرزي ميرجاوه، از کانون فرهنگي و هنري مسجد جامع صاحب الزمان(عج) و زائر سراي امام رضا(ع) بازديد و در گردهمائي منتخبين مسئولان کانونهاي فرهنگي و هنري شرکت کرد.
شناسه خبر : 63543 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان،حجت الاسلام وهاب پيشه ور مدير ستاد کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد سيستان و بلوچستان در سفر به شهرستان مرزي ميرجاوه، از کانون فرهنگي و هنري مسجد جامع صاحب الزمان(عج) و زائر سراي امام رضا(ع) بازديد و در گردهمائي منتخبين مسئولان کانونهاي فرهنگي و هنري شرکت کرد.                     

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در بازدید از کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع صاحب الزمان(عج) با مسئول این کانون دیدار و گفتگو کرد.

همچنین حجت الاسلام پیشه ور در ادامه سفر به میرجاوه از زائرسرای میرجاوه که در ایام محرم و صفر میزبان زائران پاکستانی بودند دیدن کردند و از استقرار موکب در  اربعین حسینی در این زائر سرا خبر داد.

مدیر ستاد کانونهای فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان در پایان سفر به شهرستان مرزی میرجاوه در گردهمایی مسئولان کانون های فرهنگی و هنری این شهرستان شرکت و سخنرانی کردند.