دوره آموزشی کارآفرینی و هوش اقتصادی برگزار می شود
دوره آموزشي کارآفريني و هوش اقتصادي برگزار مي شود
به همت کانون فرهنگی هنری برهان تبریز :

دوره آموزشی کارآفرینی و هوش اقتصادی برگزار می شود

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري برهان از برگزاري دوره آموزشي کارآفريني و هوش اقتصادي در قالب طرح "مسجد، کانون نشاط" خبر داد.
شناسه خبر : 63540 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۱۶

 به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی ، «سبحان مرادی» مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری برهان مسجد شهدای تبریز در تشریح برنامه های اوقات فراغت این کانون اظهار داشت:  طرح غنی سازی اوقات فراغت در این کانون با محوریت برنامه های علمی پژوهشی اجرا می شود و برگزاری کارگاه های آموزشی در موضوعات مختلف از برنامه های موفق طرح اوقات فراغت این کانون به شمار می‌رود که در جذب جوانان نوجوانان به مسجد و کانون بسیار موثر بوده است.

 مرادی با اشاره به اینکه این کارگاه‌ها با حضور اساتید حوزه و دانشگاه به صورت هفتگی در رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار می شود، گفت: این دوره ها و کارگاه های آموزشی  علاوه بر طرح اوقات فراغت در طول سال نیز در قالب های مختلف ادامه خواهد یافت.

مرادی با بیان اینکه علم و فن آوری ، مهارت آموزی و نشاط بخشی محور اصلی طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون برهان است،گفت: ترویج معارف اسلامی ، تقویت و پروش استعدادهای هنری و آشنایی با مسائل روز از دیگر محورهای طرح غنی سازی اوقات فراغت در این کانون است.

 وی برگزاری دوره های کارآفرینی و هوش اقتصادی، تولید مدیای موبایلی، نجوم ،سواد مجازی و سمپاد را از مهمترین دوره های آموزشی طرح اوقات فراغت کانون برهان اعلام کرد و افزود: در موضوعات هنری نیز کلاس های آموزشی گرافیک، خوشنویسی با خودکار، آموزش شعر، طراحی و نقاشی نیز برای علاقه مندان برگزار می شود.

 مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری برهان با اشاره به موضوع جهاد تبیین به عنوان یکی از مهمترین رسالت های کانون ها ی فرهنکی هنری مساجد در عصر حاضر اظهار داشت: به منظور آشنایی جوانان و نوجوانان با مسائل اجتماعی و سیاسی روز ،امیدآفرینی  و تقویت روحیه خود باوری، طرح مکاتب سیاست، کلاسهای فلسفی و اخلاقی و آشنایی با ستاره ها و مشاهیر معاصر به شکل هفتگی در این کانون اجرا می شود.

 وی برگزاری برنامه های مهارتی، تفریحی و ورزشی را از دیگر بخش های طرح اوقات فراغت کانون برهان اعلام کرد و افزود: کلاس های فن بیان و تندخوانی ،کلاس های ورزشی، اردوهای تفریحی و بازدید های علمی نیز در قالب طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری برهان برگزار می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری برهان در خاتمه همکاری و همراهی روحانی، هیات امنا، فرمانده پایگاه مقاومت و دیگر ارکان مسجد شهدای تبریز را در اجرا و رونق هرچه بیشتر برنامه های کانون برهان موثر دانسته و اظهار داشت: وحدت رویه، هم افزایی و همکاری متولیان مسجدی عامل مهم رونق و گسترش فعالیت های مسجدی خواهد بود.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری برهان مسجد شهدای تبریز از کانونهای جدید التاسیس سال جاری می باشد که در حوزه علمی پژوهشی،  رسانه و تکنولوژی  فعالیت می کند.