کانون مشکات اسفراین با زبان نقاشی و مداد رنگی در نشر حجاب قدم برداشت
کانون مشکات اسفراين با زبان نقاشي و مداد رنگي در نشر حجاب قدم برداشت

کانون مشکات اسفراین با زبان نقاشی و مداد رنگی در نشر حجاب قدم برداشت

کانون فرهنگي هنري مشکات مسجد صاحب الزمان (عج) اسفراين با دو موضوع "عفاف و حجاب" و نيز "جمعيت"، در قالب ايستگاه نقاشي و رنگ آميزي و اهداء جوايز مرتبط با عفاف همراه محرم و عزاداري ها شد.
شناسه خبر : 63332 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، «زهرا براتی» مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد صاحب الزمان (عج)  اسفراین  با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب و اهمیت این موضوع برای کودکان غرفه ای نقاشی و رنگ آمیزی به همت این کانون دایر شد.

 

وی همچنین اعلام کرد: موضوع جوانی جمعیت  نیز دیگر برنامه محوری ایستگاه فوق بود که با حمایت اهالی مسجد و کانون فرهنگی هنری عاشورای شهربام برای کودکان دایر شد.

 

براتی که چندی پیش به عنوان یکی از برگزیدگان ملی رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت را دریافت کرد،  افزود: کودکان همراه والدین خود تصاویر سیاه و سفید آماده با موضوع جمعیت و ایران جوان را رنگ آمیزی کردند و جایزه گرفتند.

 

این مدیر کانون همچنین گفت: جوایز اهدایی به کودکان ب شعار های "من حجاب را دوست دارم" طراحی شده و در قالب اقلام حجاب مورد توجه بچه ها بخصوص دختران قرار گرفت.

 

براتی در تکمیل این خبر گفت:  ایستگاه جوانی جمعیت و عفاف و حجاب،  بخشی از نمایشگاه "روایت از کربلا تا غزه" بود که همزمان با یادواره شهدای بام  در مسجد جامع این شهر برپا شد.

 

پایان/