تبلیغ چهره به چهره در کانون گلها روستای طالکوه
تبليغ چهره به چهره در کانون گلها روستاي طالکوه

تبلیغ چهره به چهره در کانون گلها روستای طالکوه

مدير کانون گلها روستاي طالکوه از برگزاري نشست‌هاي بصيرتي و تبليغ چهره به چهره جهت حضور حداکثري مردم در انتخابات خبرداد.
شناسه خبر : 63230 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، مریم رضایی زاده مدیر کانون تخصصی خواهران گلها روستای طالکوه رودبار با اشاره به دور دوم چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: این حضور نشانه قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه حضور مردم سیلی محکم به دشمنان و یاوه‌گویی‌های آنان است از برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف در راستای طرح ملی " نهضت مشارکت" در روستای طالکوه خبرداد و بیان کرد: در این راستا نشست‌های بصیرتی با محوریت تبیین انتخابات و نتایج حضور حداکثری در مسجد صاحب الزمان(عج) با حضور اهالی روستا برگزار شد.

 

مدیر کانون خواهران گلها روبار با بیان اینکه تبلیغ چهره به چهره تاثیر بیشتری دارد و اصلی مهم در جذب حداکثری است اذعان کرد: پوسترهایی مزین به تصویر مقام معظم رهبری و فرامین ایشان در خصوص انتخابات چاپ و در روستا توزیع شد.

رضایی زاده اعلام کرد: همچنین با حضور بر درب منازل اهالی به تبیین معیارهای اصلح ریاست جمهوری پرداختیم تا با انتخابی آگاهانه شاهد رشد و اعتلای بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل باشیم.