برگزاری نشست‌های تبیینی به همت کانون‌های مساجد استان مرکزی
برگزاري نشست‌هاي تبييني به همت کانون‌هاي مساجد استان مرکزي

برگزاری نشست‌های تبیینی به همت کانون‌های مساجد استان مرکزی

انقاني از برگزاري جلسات و نشست هاي تبيين با حضور اقشار مختلف به همت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي خبر داد.
شناسه خبر : 63224 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۰۵

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزي، مرتضي انقاني، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي خدمت به ويژه شهيد جمهور از راه اندازي قرارگاه نهضت مشارکت در انتخابات به همت ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، خبر داد و گفت: در آستانه برگزاري دور دوم چهاردهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و با توجه به اهميت اين انتخابات، شاهد برگزاري جلسات و نشست هاي تبييني به همت کانون هاي مساجد در نقاط مختلف شهري و روستايي استان مرکزي هستيم.

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي، اضافه کرد: اين نشست ها با حضور اساتيد دانشگاه ها در سطح مساجد و با مشارکت گسترده اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به ويژه راي اولي ها در حال برگزاري است.

وي با اشاره به توطئه هاي رسانه هاي معاند در کمرنگ نشان دادن حضور مردم در پاي صندوق هاي راي بيان کرد: در اين راستا قرارگاه نهضت مشارکت در انتخابات تشکيل و تماس ها و جلساتي با مديران کانون هاي مساجد در خصوص مرور راهکارهاي افزايش مشارکت در محله ها و ارائه تجربيات انجام شده است.

اين مقام مسئول به فعاليت هاي گسترده کانون هاي روستايي نيز اشاره کرد و ادامه داد: ارتباط با مديران کانون هاي روستايي و مرور طرح هاي محلي که منجر به مشارکت بيشتر راي دهندگان در روستا ها مي شود از ديگر برنامه هاي ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي در اين ايام است.

انقاني همچنين به هماهنگي با بسيج دانشجويي و گروههاي جهادي تبييني در سطح استان براي اعزام مبلغ به کانون هاي مساجد نيز اشاره کرد و ادامه داد: در تمامي کانون هاي مساجد استان، شب ها بعد از نماز مغرب و عشاء اين جلسات در حال برگزاري است.

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي، توليد و انتشار پيام هاي متني و تصويري توسط مديران و فعالان مساجد استان در راستاي افزايش مشارکت حد اکثري و ارائه راهکارهاي افزايش مشارکت از طريق عکس نوشت هاي توليدي در فضاي مجازي را از ديگر برنامه هاي ستاد استاني دانست.

وی به برگزاري جلسات پرسش و پاسخ، برپايي حلقه هاي معرفتي با حضور راي اولي ها، برپايي نشست هاي تخصصي با حضور مسئولان و کارشناسان، برپايي نمايشگاه هايي مختلف در راستاي روشنگري و انتخاب فرد اصلح و ... را نيز از برنامه هاي کانون هاي مساجد دانست و بيان کرد: اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي با برپايي قرارگاه نهضت مشارکت به پرشور برگزار شدن انتخابات کمک مي‌کنند.