مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همگانی است
مشارکت حداکثري در انتخابات وظيفه همگاني است

مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همگانی است

مشاور و دستيار ويژه رييس ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، مشارکت حداکثري در انتخابات را اولويت اصلي و وظيفه همگاني دانست.
شناسه خبر : 63222 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

 به گزارش روابط عمومی ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور، «حجت الاسلام روح الله رهبری» مشاور و دستیار ویژه رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشوردر جریان سفر به تبریز در نشست انتخاباتی کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه در جمع اعضای کانون، نمازگزاران، مخاطبین مسجدی و اهالی شهرک پرواز و حومه، طی سخنانی با اشاره به اهمیت حضورحداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: همه جهان کفر، مخالفان و دشمنان نظام اسلامی ایران به این انتخابات و نتایج آن چشم دوخته اند.

 حجت الاسلام رهبری تصریح کرد : اولویت مهم و اصلی امروز جامعه حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه و مشارکت همگانی درا ین رویداد سیاسی است و پس ازآن نیز انتخاب اصلح از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و آزمونهای الهی درمورد حضرت نوح گفت: آزمون بزرگ ملت ایران نیز روز جمعه هفته جاری رقم خواهد خورد و فارغ از اینکه چه کسی پیروز انتخابات خواهد شد، مشارکت حداکثری پای صندوق های رای مهم بوده و همه ما در این زمینه نقش حساس و مهمی برعهده داریم.

دستیار ویژه رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه مهم مسجد چهارده معصوم(ع) شهرک پرواز تبریز و نقش ارزشمند حجت الاسلام صحیفه به عنوان امام جماعت این مسجد در ایجاد وحدت رویه، همدلی و انسجام نیروهای انقلابی در این مسجد گفت: اگر امروز شاهد پویایی ، رشد و رونق فعالیت های کانون فرهنگی هنری و کتابخانه و قرائتخانه این مسجد هستیم به برکت حمایت و همراهی همه متولیان مسجدی بویژه امام جماعت مسجد است.

  بنابراین گزارش، مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان نیز درجریان بازدید از کانون، کتابخانه و قرائتخانه  مسجد چهارده معصوم (ع)شهرک پرواز تبریز با اشاره به فعالیت های مختلف این کانون در زمینه های متعدد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه همواره منشاء خیر و برکات مهمی در منطقه بوده و کتابخانه شبانه روزی این کانون درطول ادوار مختلف محل مراجعه و مورد اقبال تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان بوده است.

شفیعی با اشاره به قبولی سالانه بیش از100 جوان و نوجوان عضو کتابخانه کانون محراب اندیشه در آزمونهای مختلف ازجمله آزمون ورودی دانشگاهها، آزمونهای استخدامی و آزمون وکالت اظهار داشت: براساس تجربه، میانگین سنی نمازگزاران در مساجدی که دارای کانون و کتابخانه می باشند پایین‌تر بوده است.

 گفتنی است، حجت الاسلام رهبری مشاور و دستیار ویژه رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در جریان سفر یکروزه به شهر تبریز به همراه مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان علاوه بر بازدید از کانون، کتابخانه و قرائتخانه کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه ، در مدرسه علیمه سالارشهیدان، مسجد مقبره و دیگر نهادهای فرهنگی شهر تبریز حضور یافت.