نشست تبیینی اهمیت شرکت در انتخابات به میزبانی مسجد خاتم النبیاء (ص)
نشست تبييني اهميت شرکت در انتخابات به ميزباني مسجد خاتم النبياء (ص)
مدیرکانون خاتم الانبیاء:

نشست تبیینی اهمیت شرکت در انتخابات به میزبانی مسجد خاتم النبیاء (ص)

کريميان با اشاره به اهميت مشارکت همه جانبه عموم مردم در عرصه انتخابات گفت: نشست تبييني اهميت شرکت در انتخابات به ميزباني مسجد خاتم النبياء (ص) برپا شد.
شناسه خبر : 63218 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، شرکت در انتخابات یک وظیفه ملّی و جریانی برای حفظ عزت و اقتدار کشور است. موضوعی که کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به اهمیت آن ویژه برنامه های موثری را در دست اقدام دارند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) در این رابطه اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء از جمله کانون های تخصصی فعال در حوزه بانوان و دختران است به همین منظور ویژه برنامه های محوری این کانون با نگاه به اهمیت نقش مادران، همسران و دختران در خانواده برنامه ریزی می شود. 

 

 

به گفته کریمیان، کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء مسجد با توجه به ضرورت آشنایی خانواده ها نسبت به اهمیت انتخبات سلسله نشست های تبیینی و معرفتی را با هدف رشد مشارکت عمومی مردم برپا کرد. 

 

نهضت روشنگری انتخابات از جمله مهمترین سرفصل های فعالیتی در طول دور دور انتخابات سال جاری است که با هدف رشد و مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات برپا شده است.