باید بر اساس معیارهای قرآنی انتخاب اصلح داشته باشیم
بايد بر اساس معيارهاي قرآني انتخاب اصلح داشته باشيم
مشاور استاندار قزوین در امور قرآنی:

باید بر اساس معیارهای قرآنی انتخاب اصلح داشته باشیم

وفاپور گفت: بايد کسي را انتخاب کنيم اعتقاد به مباني قرآن داشته باشد و بر اين اساس عمل کند و اين انتخاب اصلح خواهد بود.
شناسه خبر : 63137 تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، مجید وفاپور مشاور استاندار قزوین در امور قرآنی با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور مردم در پای صندوق های رأی گفت: قرآن همواره مسلمانان را به قدرت گرفتن و قدرتمند بودن توصیه می کند، آیات متعددی در این خصوص آمده است و یکی از قدرت های بسیار قوی که در کنار قدرت سخت افزاری می تواند بسیار خود را نشان دهد، قدرت حضور مردم است.    

 

مشاور استاندار قزوین در امور قرآنی ادامه داد: قطع به یقین مردم در انتخابات شرکت می کنند مانند راهپیمایی ها، تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تشییع رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی، هرچه این انبوه جمعیت بیشتر و باصلابت تر باشد و بحث تعرض و نادیده گرفتن کشور و مردم ما کمتر به ذهن دشمن خطور می کند.  

 

وی عنوان کرد: هر کسی مملکت خویش را دوست دارد، می تواند در انتخابات شرکت کند و حتی برخی ممکن است نظام جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشد ولی ایرانی است و این حق را دارد در انتخابات شرکت کند و همین مهم را اگر ما بتوانیم برای مردم نهادینه کنیم که به عنوان یک ایرانی حق یک رأی را دارند؛ می توانیم در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات اثرگذار باشیم.   

 

وفاپور اعلام کرد: از طرفی این نکته هم بسیار اهمیت دارد که شهدای عزیز ما رفتند و خون پاک شان را دادند و از گرانبهاترین دارایی خود که جانشان بود، گذشتند و حال با رفتن به پای صندوق های رأی چیزی از ما کم نمی شود.     

 

وی تأکید کرد: مشارکت عمومی یک طرف قضییه و انتخاب درست هم یک طرف قضییه است، ما باید بر اساس معیارهای قرآن کریم انتخاب اصلح را داشته باشیم و اعتقاد به مبانی اسلام، اعتقاد به مبارزه با دشمنان و اهمیت دادن به ظرفیت های داخلی از جمله این معیارهاست و در آیات مختلف قرآن بر مواجه با دشمن و کوتاه نیامدن در برابر دشمن تأکید شده است.

 

مشاور استاندار قزوین در امور قرآنی خاطر نشان کرد: باید کسی را انتخاب کنیم اعتقاد به مبانی قرآن داشته باشد و بر این اساس عمل کند و این انتخاب اصلح خواهد بود.