حکم مسئولیت کانون های خواهر مساجد استان سمنان اعطاء شد
حکم مسئوليت کانون هاي خواهر مساجد استان سمنان اعطاء شد
با حضور معاون ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور:

حکم مسئولیت کانون های خواهر مساجد استان سمنان اعطاء شد

در مراسمي با حضور معاون ساماندهي و شبکه سازي ستاد کانون‌هاي مساجد کشور حکم مسئوليت کانون هاي خواهر مساجد استان سمنان اعطاء شد.
شناسه خبر : 63129 تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ در مراسم اعطاء حکم مسئولیت کانون های خواهر مساجد استان سمنان با حضور معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور، محمدتقی محمدیان به سیاست جدید ستاد در تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری خواهران اشاره کرد و گفت: با توجه به مقتضیات زمان و لزوم تربیت زن مسجدی و تراز انقلاب اسلامی، تاسیس این مراکز مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور با بیان اینکه تاسیس این مراکز در موازات کانون‌های فرهنگی و هنری قبلی نیست افزود: کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران  فرصتی برای انجام فعالیت‌های تربیتی خاص بانوان بوده و گرنه مابقی برنامه‌ها توسط کانون برادران امکان مدیریت دارد.

وی تصریح کرد: در تاسیس کانون های فرهنگی و هنری خواهران در مساجد به دنبال ایجاد مرکز جدید نیستیم و تنها می‌خواهیم تبعیض جنسیتی را رفع و به صورت تخصصی در حوزه باورهای اعتقادی و تربیتی کار کنیم.

محمدیان با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای تاسیس کانون های تخصصی بانوان اظهار کرد: این اقدام با هدف ایجاد الگوی تعالی دختران و زنان جامعه پیش بینی و اجرا می شود.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور ادامه داد: بانوان مسجدی هر محله در کانون به موضوعات مورد نیاز زنان آن منطقه می پردازند و در راستای آموزش، رشد و اعتلای زنان به صورت تخصصی تلاش می کنند.

در پایان این مراسم حکم مسئولیت کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان سمنان اعطاء شد.