نشست بصیرتی با موضوع انتخابات در مسجد سید تقی تقوی اراک برگزار شد
نشست بصيرتي با موضوع انتخابات در مسجد سيد تقي تقوي اراک برگزار شد

نشست بصیرتی با موضوع انتخابات در مسجد سید تقی تقوی اراک برگزار شد

نشست بصيرتي با موضوع انتخابات، به همت کانون فرهنگي هنري اصحاب المسجد مسجد سيد تقي تقوي اراک با حضور اعضاي کانون برگزار شد.
شناسه خبر : 63124 تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۱۵

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزي، کانون فرهنگي هنري اصحاب المسجد اراک در آستانه دور دوم چهاردهمين دوره انتخابات رياست جمهوري بار ديگر وارد عمل شده و با برگزاري جلسات روشنگري به آگاهي بخشي در خصوص مشارکت گسترده در انتخابات، اهميت حضور گسترده و آگاهي بخشي در خصوص توطئه‌هاي دشمنان و اهميت حضور در اين عرصه سياسي پرداخته است.

دراین نشست سید وحید میرنظامی فعال سیاسی، فرهنگی استان گفت:  در يک بزنگاه و نقطه عطف تاريخي قرار داريم که شايد شبيه به آن تا کنون نبوده است چرا که به جهت جغرافيايي و سياسي ايران همواره در شرايط حساس قرار داريم و دشمنان همواره چشم طمع به اين انقلاب دوخته اند و امروز از هر زمان ديگري شرايط حساستر است.

امروز در بين دو گفتمان عزت و ذلت، کار و تلاش و وادادگي قرار داريم و رهبر انقلاب فرمودند که به جريان واداده که نگاهش به بيرون از نظام و انقلاب و شرق و غرب است و کار و تلاش  و قدرت داخلي را دست کم مي گيرد، توجه نکنيد.

گفتنی است، کانون فرهنگي هنري اصحاب المسجد، مسجد سيد تقي تقوي، از کانون هاي فعال در اين زمينه است که اين روزها شاهد حضور فعال جوانان در اين مسجد و برگزاري جلسات روشنگري و بصيرتي هستيم.