دعوت به حضور حداکثری مهم‌ترین وظیفه و ماموریت بچه‌های مسجد در انتخابات است
دعوت به حضور حداکثري مهم‌ترين وظيفه و ماموريت بچه‌هاي مسجد در انتخابات است
در نشست کارگروه استانی قرارگاه نهضت ملی مشارکت تاکید شد:

دعوت به حضور حداکثری مهم‌ترین وظیفه و ماموریت بچه‌های مسجد در انتخابات است

حجت الاسلام حجت پناه در نشست کارگروه استاني قرارگاه نهضت ملي مشارکت دعوت به حضور حداکثري و انتخاب اصلح را مهم‌ترين وظيفه و ماموريت بچه‌هاي مسجد در انتخابات دانست.
شناسه خبر : 63119 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام حجت پناه در نشست کارگروه استانی قرارگاه نهضت ملی مشارکت گفت: دعوت به حضور حداکثری و انتخاب اصلح که ادامه دهنده راه شهیدجمهور باشد، مهم ترین وظیفه و ماموریت بچه های مسجد در انتخابات است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: کسی که پای صندوق رأی می‌رود اولین پیامش این است که من کشورم و نظام را دوست دارم و برای ایران قوی قدم بر می‌دارم. لذا مشارکت عمومی در هر عرصه‌ای از جمله انتخابات این برکت را دارد که باعث ساطع شدن پیام انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی به اقصی نقاط جهان خواهد شد و حرم جمهوری اسلامی را وسعت می‌بخشد.


وی افزود: دوستان انقلاب چشم به انتخابات دوخته‌اند تا درجه دوستی و همراهی و همدلی با ما و درجه دشمنی و انزجار خود را با دشمنان ما تنظیم کنند؛ دشمنان نیز چشم به این عرصه مهم سیاسی دوخته‌اند تا درجه دشمنی خود را با میزان مشارکت مردمی تنظیم کنند و اگر خدای ناکرده ضعفی از جانب ما احساس کردند، بر فشار و کینه‌توزی و توطئه خود بیفزایند. 


حجت الاسلام حجت پناه ادامه داد: عموم مساجد در دل محلات قرار داشته و زندگی روزمره مردم با مسجد عجین است. انسان وقتی از منزل راهی مسجد می‌شود با اهالی محل در طول مسیر حشر و نشر دارد، با کاسبان و مغازه‌داران محل سلام و احوالپرسی می‌کند و خدا قوت می‌گوید و با مردم ارتباط می‌گیرد تا به مسجد برسد، یا کسی که سوار تاکسی می‌شود و مواردی از این دست. در فرهنگ ایرانیان این گفت‌وگوی اجتماعی و تعامل و درد و دل مرسوم است و اسلام نیز بر آن صحه گذاشته و تأیید می‌کند. این فضای گفت‌وگویی و تعامل نیز می‌تواند ظرفیت و بستری برای مسجدی‌ها و عموم مردم جهت تواصی به حق و دعوت یکدیگر به مشارکت باشد.


وی ادامه داد: استفاده از شبکه گسترده کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری با بیش از 66000 نفرثبت شده درسامانه بچه‌های مسجد می تواند نقش مؤثری در افزایش مشارکت عمومی داشته باشد که حضور ائمه جمعه و جماعات در ای راستا به حضور  حداکثری کمک خواهد کرد و از تبلیغ چهره به چهره در محلات و مساجد شهری و روستایی، تولید و انتشار محتوای فاخر رسانه‌ای با هدف تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت افزایش مشارکت مردم در دعوت به حضور حداکثری استفاده خواهد شد.

وی افزود: برای دعوت مردم به حضور حداکثری مردم به حضور در انتخابات، پویش «تکمیل حماسه» توسط بچه های مسجد در اسنان چهارمحال و بختیاری راه افتاده است که بچه های مسجد، خادمیاران رضوی و سایر علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش تا روز انتخابات در پانزدهم تیرماه 1403 می توانند فیلم‌های خود را به مدیر کانال بچه های مسجد استان چهارمحال و بختیاری به نشانی https://eitaa.com/chb_bachehayemasjed در پیام‌رسان ایتا برای انتشار فیلم خود در فضای مجازی ارسال کنند و درپایان از بهترین فیلم های ارسالی تقدیر خواهد شد.