قرارگاه نهضت مشارکت کانون‌های مساجد در انتخابات
قرارگاه نهضت مشارکت کانون‌هاي مساجد در انتخابات
با هدف برگزاری انتخابات هرچه با شکوه تر آغاز به کار کرد:

قرارگاه نهضت مشارکت کانون‌های مساجد در انتخابات

امير حسين خورشيدي با بيان اهميت مشارکت حداکثري آحاد جامعه در انتخابات , از آغاز به کار قرارگاه نهضت مشارکت ستاد کانون‌هاي مساجد در انتخابات خبر داد.
شناسه خبر : 63106 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۵:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ,امیرحسین خورشیدی مدیر کل هماهنگی امور ستادی , روابط عمومی و بین الملل ستاد از آغاز به کار قرارگاه نهضت مشارکت کانون‌های مساجد در انتخابات با هدف لبیک به فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خبر داد.
مدیر کل هماهنگی امور ستادی , روابط عمومی و بین الملل ستاد گفت : این قرارگاه دارای مناطق ۶ گانه استانی و نیزکمیته های مختلف «بانوان»، «ارتباطات رسانه" ، «اطلاع رسانی وفضای مجازی » و «تبلیغات میدانی» می باشد.
امیرحسین خورشیدی افزود: این قرارگاه تلاش دارد تا با فعال کردن شبکه گسترده و عظیم کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و بچه‌های مسجد بتواند نقش مؤثری در افزایش مشارکت عمومی داشته باشد.
وی ادامه داد: تبلیغ چهره به چهره در مساجد شهری و روستایی، تولید و انتشار محتوای فاخر رسانه‌ای با هدف تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت افزایش مشارکت مردم از جمله اقدامات این قرارگاه خواهد بود.
مدیر کل هماهنگی امور ستادی , روابط عمومی و بین الملل ستاد خاطر نشان کرد : این قرارگاه در تلاش است به منظور جلوگیری از موازی کاری ، ظرفیت نهادها و دیگر مجموعه‌های فعال در عرصه مسجد را در فعالیت های خود مد نظر قرار دهد.

کلمات کلیدی: انتخابات