مدیران کانون های تخصصی خواهران آذربایجان شرقی در همایش ملی «بانوان، جمعیت و خانواده» حضور یافتند
مديران کانون هاي تخصصي خواهران آذربايجان شرقي در همايش ملي «بانوان، جمعيت و خانواده» حضور يافتند

مدیران کانون های تخصصی خواهران آذربایجان شرقی در همایش ملی «بانوان، جمعیت و خانواده» حضور یافتند

مدير ستاد کانونهاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي از اعزام تعدادي از مديران کانون هاي تخصصي خواهران به آستان حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع) خبر داد.
شناسه خبر : 63091 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۴۷

به گزارش روابط عمومی ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی،«مرتضی شفیعی» از حضور منتخبین مدیران کانون های تخصصی خواهران در حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع) و شرکت در همایش ملی «بانوان، جمعیت و خانواده» در آستانه روز خانواده خبر داد.

شفیعی اعلام کرد: همایش ملی «بانوان، جمعیت و خانواده»، با هدف ایجاد کنشگری برای مبلغات در بستر روضه های خانگی محلات به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری  بنیاد ملی خانواده و ستاد ملی جمعیت، امروز 10 تیرماه در حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع) برگزارشده و 10 نفر از منتخبین مدیران مدیران کانون های تخصصی خواهران در این همایش حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران با هدف ایجاد جریان‌آفرینی،ترویج  الگو و تبیین هویت زن تراز انقلاب اسلامی و اجرای برنامه های منسجم و هدفدار در حوزه زن و خانواده در سطح مساجد تاسیس شده و هم اکنون 62 باب کانون تخصصی خواهران در استان آذربایجان شرقی با مجوز رسمی از ستاد کانون های مساجد کشور در حال فعالیت می باشند.

 به گفته مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری استان، این همایش یک روزه با حضور حجت الاسلام کمال الدین خداداده، حجت الاسلام رؤیت، حجت الاسلام سیدحسین موسوی، حاج حسین یکتا، امیر حسین بانکی پور فرد، شکیبا محبی تبار، رحیم حسین آبفروش و امیر عباسی از مداحان اهل بیت (ع) برگزارشده و سرفصل های مربوط به جمعیت و خانواده از رئوس اصلی مباحث مطرح شده در این همایش خواهد بود.

گفتنی است، همایش ملی «بانوان، جمعیت و خانواده» امروز10 تیر ماه با حضور 500 نفر از منتخبین مدیران کانون های تخصصی خواهران  در سالن شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع) در حال برگزاری می باشد.