برپایی جشن بزرگ غدیر با توزیع 4 هزار پرس غذای گرم در محله محروم و حاشیه نشین کرناچی
برپايي جشن بزرگ غدير با توزيع 4 هزار پرس غذاي گرم در محله محروم و حاشيه نشين کرناچي
با همت کانون پیروان حضرت مهدی(عج)؛

برپایی جشن بزرگ غدیر با توزیع 4 هزار پرس غذای گرم در محله محروم و حاشیه نشین کرناچی

محبي، با اشاره به برگزاري جشن بزرگ عيد سعيد غديرخم، با برپايي غرفه تخصصي کودک و اجراي نمايش شاد عروسکي و پخت و توزيع بيش از 4 هزار پرس غذاي گرم در راستاي اطعام علوي در منطقه محروم شهر کرمانشاه خبر داد.
شناسه خبر : 63049 تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، «گلنار محبی» با تبریک عید ولایت و امامت به مشارکت فعال اعضای کانون فرهنگی هنری پیروان حضرت مهدی(عج) در برگزاری جشن عید سعید غدیر خم در محوطه پیرامونی مسجد سادات در شهرک محروم و حاشیه نشین کرناچی اشاره کرد.

وی اظهار کرد: کانون پیروان حضرت مهدی(عج) در راستای تبیین و فرهنگ سازی واقعه غدیر و احیای سنت های فراموش شده بزرگترین عید مسلمانان، با جلب مشارکت هیئت امنا، پایگاه مقاومت بسیج، هیئت مذهبی مسجد و سایر نهادهای مردمی و فرهنگی، جشن بزرگ عید سعید غدیر خم را با پیش بینی برنامه های مختلف و متنوع برگزار کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری پیروان حضرت مهدی(عج)، اظهار کرد: این مراسم با شکوه با بهره گیری از ظرفیت های هنری سایر کانون ها در بخش سرود، اجرای نمایش عروسکی و جنگ شادی، مدیحه سرایی و برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و هنری در محوطه پیرامونی مسجد سادات کرناچی برگزار شد.

وی ابراز کرد: با همت خیرین و نمازگزاران مسجد سادات، بیش از 4 هزار پرس غذای گرم در روز عید سعید غدیرخم تهیه و بین خانواده های عزتمند محله کرناچی توزیع شد.

محبی در ادامه با اشاره به برپایی غرفه کودک با حضور فعال دو نفر از مربیان کانون در حاشیه این مراسم، ابراز کرد: آشنا ساختن کودکان و نوجوانان با واقعه غدیر در قالب مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی دارای پیام ها و اشعاری با مضامین عید سعید غدیر و ولایت و امامت امیرالمومنین(ع)، همراه با قصه گویی مربیان در خصوص واقعه تاریخی این روز به زبان کودکانه از مهمترین اهداف ما در برپایی این غرفه تخصصی بود.

وی  همچنین با اشاره به حضور فعال اعضای کانون در جشن عید سعید غدیر خم در مسجد حاج شهبازخان که یکی از جشن های محوری این ایام در شهر کرمانشاه بود، خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی در شهرک کرناچی و پذیرایی از عموم مردم با پخت و توزیع کلوچه های سنتی کرمانشاه، توزیع شربت و شیرینی و برپایی غرفه واکس صلواتی و آرایشگاه مردانه، غرفه کودکان و اهداء جوایز از دیگر برنامه های این عید سعید بود.