فعالیت‌های تابستانه کانون‌های مساجد تربیت محور باشد
فعاليت‌هاي تابستانه کانون‌هاي مساجد تربيت محور باشد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

فعالیت‌های تابستانه کانون‌های مساجد تربیت محور باشد

طاهري گفت: نبايد وقت دانش آموزان در تعطيلات تابستان به بطالت و بيهودگي بگذرد و امر آموزش و تربيت با محوريت مساجد برنامه ريزي شود.
شناسه خبر : 63016 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد گیلان با عنوان " مسجد، کانون نشاط" امروز (یکشنبه 3 تیر) با حضور امیرحسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در بقعه امامزاده شاه اولیاء شلمان شهرستان لنگرود برگزار شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این مراسم با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان عهده‌دار غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان هستند افزود: مطابق با آموزه‌های دینی و اسلامی و طبق منویات رهبر معظم انقلاب چیزی به عنوان فراغت، بطالت و بیهودگی نداریم، چنانچه در قرآن کریم آمده است" پس از اینکه از کاری فارغ شدید به کار مهم دیگری مشغول شوید ".

 

طاهری  با اشاره به اتمام 9 ماه تحصیلی دانش آموزان و آغاز اوقات فراغت آنان بیان کرد: نباید وقت دانش آموزان در تعطیلات تابستان به بطالت و بیهودگی بگذرد و امر آموزش و تربیت با محوریت مساجد برنامه ریزی و تدارک دیده شود.

 

وی با تاکید بر اینکه فعاليت‌هاي تابستانه کانون‌هاي مساجد تربيت محور باشد اظهار کرد: وظیفه‌ی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این ایام برنامه ریزی مناسب در حوزه آموزش و به صورت ویژه تر در حوزه پرورش و تربیت برای نوجوانان است تا نیاز آنان در زمینه‌های مختلف را شناسایی و برطرف کنند.

 

طاهری با تاکید بر ارائه آموزش‌های مختلف فنی و حرفه‌ای برای اعضای کانون‌ها جهت توانمندسازی وارتقا سطوح مهارتی از آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان جهت اجرای برنامه‌های تابستانه و اوقات فراغت خبرداد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  با اشاره به اجرای طرح " هزار مشعل " ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با مشارکت قرارگاه شهید آوینی استان اعلام کرد: کانون‌های مساجد گیلان در این طرح خوش درخشیدند و این فعالیت‌ها در تابستان نیز با محوریت آموزش ادامه می‌یابد.