کتابخانه های مساجد، ظرفیتی جهت تقویت فرهنگ مطالعه هستند
کتابخانه هاي مساجد، ظرفيتي جهت تقويت فرهنگ مطالعه هستند
مدیر کتابخانه های دورود:کتابخا

کتابخانه های مساجد، ظرفیتی جهت تقویت فرهنگ مطالعه هستند

مختار زاده با اشاره به اهميت تقويت کتابخانه هاي مساجد، کتابخانه هاي مساجد ظرفيتي جهت تقويت فرهنگ کتاب و کتابخواني در جامعه هستند.
شناسه خبر : 62975 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، مختار زاده در دیدار با رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد دورود و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت نبی اکرم (ص) این شهرستان، اظهار داشت: کتاب و کتابخوانی از موضوع های است که مورد تاکید پیامبر اکرم (ص) واهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده است.

 

وی با اشاره به گستردگی کتابخانه های مسجد، افزود: کتابخانه های مساجد ظرفیت خوبی جهت تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه هستند.

 

مدیر کتابخانه های شهرستان دورود خاطرنشان کرد: مساجد به عنوان مرکز برنامه های فرهنگی ظرفیتی بزرگ در حوزه کتاب و کتابخوانی دارد.

 

وی از تقویت همکاری بین اداره کتابخانه های شهرستان دورود و کتابخانه های مساجد خبرداد و بیان کرد: این همکاری با رویکرد تقویت کتابخانه های مساجد انجام می شود.

 

مختار زاده ادامه داد: در این راستا بازدید از کتابخانه به صورت کاروانی و با هدف بررسی وضعیت کتابخانه های مساجد  اجرایی خواهد شد.

 

مدی کتابخانه های دورود اظهار کرد: تحویل کتاب  به صورت امانت بین کتابخانه های مساجد، عضو  شدن اعضای کانون و پایگاه به صورت رایگان در کتابخانه و برگزاری مسابقات کتاب خوانی با رویکرد تقویت و نهادینه سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان دورود پی گیری می شود.