برگزاری 2 کرسی تلاوت در شهرستان شادگان
برگزاري 2 کرسي تلاوت در شهرستان شادگان

برگزاری 2 کرسی تلاوت در شهرستان شادگان

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شادگان، از برگزاري 2 کرسي تلاوت در راستاي اجراي طرح «مسجد پايگاه قرآن» در اين شهرستان خبر داد.
شناسه خبر : 62968 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، سلمان روشن‌زاده، در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای طرح «مسجد پایگاه قرآن» شهرستان شادگان نسبت به برگزاری کرسی‌های تلاوت توسط کانون‌های مساجد اقدام کرده است.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، بنا داریم در این شهرستان پنج کرسی تلاوت برگزار کنیم، افزود: تاکنون 2 محفل قرآنی با همکاری کانون فرهنگی هنری حاج سید احمد خمینی (ره) شادگان و کانون فرهنگی هنری حجت‌ابن الحسن (عج) روستای منصوره این شهرستان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: این کرسی‌های تلاوت با حضور قاریان ممتاز و نوجوانان و جوانان قرآنی و محبان قرآن و عترت شهرستان و با حمایت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان برگزار شده است.

 

 

روشن‌زاده، تصریح کرد: این محافل در راستای انعقاد تفاهم‌نامه‌ای که میان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهت اجرای برنامه‌های طرح شهید آوینی برگزار می‌شود.

 

وی یاد آور شد: از دیگر برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی، برگزاری شعر ولایت و غدیر بود که در شهرک شهید منتظری و با حضور شعرا و مداحان برجسته شهرستان شادگان و جمع کثیری از مردم ولایتمدار منطقه برگزار شد.

کلمات کلیدی: کرسي تلاوت قرآن