قدرشناسی عشایر غیور مهدیشهر از شهید جمهور، قابل تقدیر است
قدرشناسي عشاير غيور مهديشهر از شهيد جمهور، قابل تقدير است
استاندار سمنان:

قدرشناسی عشایر غیور مهدیشهر از شهید جمهور، قابل تقدیر است

هاشمي گفت:برگزاري يادواره شهداي خدمت، بويژه رئيس جمهور شهيد و ساير شهداي پرواز ارديبهشت، نشان از حس قدرشناسي عشاير غيور دارد.
شناسه خبر : 62966 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛« سید محمد رضا هاشمی»  در آیین گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت در منطقه عشایری جاشلوبار مهدیشهر و در جمع عشایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عشایر استان بویژه شهرستان مهدیشهر گفت: در دور اول سفر رئیس جمهور شهید به استان، پس از ورود به استان و بواسطه اهمیتی که شهید جمهور برای روستائیان و بویژه عشایر قائل بودند، شاهد حضور آیت الله رئیسی(ره) در سیاه چادر عشایر مهدیشهر بودیم.

 

استاندار سمنان افزود: آیت الله رئیسی(ره) بسیار متواضعانه و با مهربانی پای صحبت ها و دغدغه‌های عشایرایل سنگسر نشستند و دستورات لازم را برای رسیدگی به امور و دغدغه آنان صادر نمودند.

 

هاشمی تصریح کرد: احداث قطب دامپروری، دستور ویژه برای تامین نهاده های دامی، راه های عشایری و ایل راه ها و تسهیلات در قالب کارگروه تسهیل ویژه عشایر از جمله برکات سفر رئیس جمهور شهید به شهرستان مهدیشهر بود.

 

وی ضمن بیان اینکه در دولت سیزدهم به ریاست شهید مظلوم آیت الله رئیسی اقدامات خوبی در سطح کشور و همچنین استان سمنان به ثمر نشسته است افزود: دستاوردهای بسیار ارزشمندی شامل حال استان سمنان شده که احیاء بیش از ۲۰۰ واحد راکد، رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال، تامین نهاده های دامی ویژه عشایر مهدیشهر و احداث قطب دامپروری مهدیشهر برخی از اقدامات و دستاوردهای کسب شده در سطح استان در دولت مردمی سیزدهم است.