ولایت مداری از ویژگی های بارز رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی بود
ولايت مداري از ويژگي هاي بارز رئيس جمهور شهيد آيت الله رئيسي بود
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

ولایت مداری از ویژگی های بارز رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی بود

آيت الله مظفري ولايت مداري از از ويژگي هاي بارز شهيد رئيسي عنوان کرد و گفت: ما رئيس جمهوري ولايي مي خواهيم که اين مهم در عمل او نمايان باشد و پيشرفت کشور هم در اين است که مسئولان و مردم در جهت توصيه هاي رهبري حرکت کنند.
شناسه خبر : 62965 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، آیت الله حسین مظفری نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در مراسم یادبود شهدای خدمت و رونمایی از طرح استانی فرزندان ایران (دوره توانمندسازی گروه های سرود) که در حسینیه آستان مقدس امامزاده آمنه خاتون قزوین برگزار شد، بیان کرد: ایمان بالا و مومن به خدا بودن یکی از ویژگی های شهید رئیسی بود و ایمان پایه اصلی سعادت است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ویژگی دیگر رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی، اخلاق مداری بود و شاهد بودیم که در مناظرات انتخاباتی برخی جفاکارانه اتهاماتی به ایشان زدند ولی شهید رئیسی با آن افراد با بزرگواری و سعه صدر برخورد کرد و همین مسئله هم دل های مردم را به ایشان متوجه کرد تا جایی که بدرقه چند میلیونی مردم در تشییع پیکرشان فراموش نشدنی است.

 

وی عنوان کرد: تخصص و تجربه موضوع دیگری است که باید در انتخاب رئیس جمهور آینده به آن توجه داشته باشیم و این مهم هم از ویژگی های شهید رئیسی بود، آیت الله رئیسی جهادی کار می کرد و با این روحیه جهادی کارها را پیش برد و با این روحیه در مسئولان، کشور پیش می رود و موانع برطرف می شود.

 

آیت الله مظفری اعلام کرد: از دیگر ویژگی های شهید رئیسی و شهدای پرواز اردیبهشت، مردمی بودن است، شهید رئیسی از جنس مردم بودند و از میان آنها هم برخواسته بودند و خود را جدای از این مردم نمی دانستند.

 

وی تأکید کرد: ساده زیستی از دیگر ویژگی های شهید رئیسی بود و امروز باید به کسی رأی دهیم که روش و منش او اینگونه باشد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری استکبار ستیزی را از دیگر ویژگی های شهید رئیسی عنوان کرد و با اشاره به ویژگی ولایت مداری در رئیس جمهور شهید تصریح کرد: عید غدیر، عید ولایت است و باید بکوشیم غدیر را پاس بداریم و توجه داشته باشیم که ما رئیس جمهوری ولایی می خواهیم که این مهم در عمل او نمایان باشد و پیشرفت کشور هم در این است که مسئولان و مردم در جهت توصیه های رهبری حرکت کنند.

 

وی یادآور شد: ما در زمانی قرار داریم که ولایت مداری را داریم تمرین می کنیم و ان شاالله انقلاب و نظام ما مقدمه برای ظهور امام زمان (عج) است.