برنامه های دهه امامت و ولایت در کانون های همدان
برنامه هاي دهه امامت و ولايت در کانون هاي همدان
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان:

برنامه های دهه امامت و ولایت در کانون های همدان

حجت الاسلام عزيزي، از اجراي ويژه برنامه هاي دهه امامت و ولايت در کانون هاي مساجد استان همدان خبر داد و گفت: اين برنامه ها با برگزاري مراسم قرائت دعاي عرفه در مساجد شروع و تا عيد غدير ادامه دارد.
شناسه خبر : 62853 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۳۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  استان همدان، حجت الاسلام علی عزیزی، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت به تشریح برنامه های این دهه در کانون های مساجد  همدان اشاره کرد و گفت: فاصله عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم به نام دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است که در این ایام برنامه های مختلفی با همکاری اعضای کانون کانون های فرهنگی هنری ، پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد  برنامه ریزی و اجرا می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان  افزود: قرائت دعای عرفه، اقامه نماز و جشن عید قربان، برپایی مراسم جشن و سرور، موکب های پذیرایی و ایستگاه های صلواتی، محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات مختلف از جمله خطبه خوانی غدیراز آن جمله است.

 

وی با تاکید به اینکه اكرام ايتام به تاسي از مولاي متقيان حضرت علي (ع) نیز در این برنامه ها قرار دارد، افزود: با مشارکت مردمی و خیرین  خرید گوسفند و توزيع گوشت قرباني، پخت و توزیع  نان صلواتي، بسته هاي معيشتي و غذاي گرم تحت عنوان "اطعام علوي" بين خانواده هاي كم برخوردار و عزتمند صورت خواهد گرفت.

 

وی اجرای گروههای سرود کانونی ، برگزاری جشن بزرگ غدیر درمحلات و بوستان ها، ویزیت رایگان بیماران ، نشست بصیرتی و آموزشی با موضوع آسیب های اجتماعی از دیگر برنامه های اجرای در کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام دهه امامت و ولایت عنوان کرد.


حجت الاسلام عزیزی  تبیین واقعه غدیر را از رسالت های مهم کانون های مساجد در دهه امامت و ولایت برشمرد و خاطرنشان کرد: در این ایام و با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نشست های تبیینی و سخنرانی با موضوع حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای و همچنین روشنگری در خصوص انتخاب اصلح با بازخوانی سخنان و رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز برگزار می شود.

 

.