نشست خانواده و فرزند آوری برگزار می شود
نشست خانواده و فرزند آوري برگزار مي شود
به همت کانون تخصصی خواهران کوثربناب

نشست خانواده و فرزند آوری برگزار می شود

نشست کارگاهي و پرسش و پاسخ عمومي با موضوع خانواده و فرزند آوري به همت کانون فرهنگي هنري تخصصي خواهران کوثر مسجد حاج حسنعلي شهرستان بناب برگزار مي شود.
شناسه خبر : 62728 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۵۵

 به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، نشست کارگاهی و پرسش و پاسخ عمومی  با موضوع خانواده ، فرزند آوری و نقش زنان در جوانی جمعیت با هدف ترغیب زنان به فرزندآوری برای حفظ نظام اسلامی و ایجاد انگیزه در راستای مسئولیت زنان، در کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران کوثر مسجد حاج حسنعلی شهرستان بناب برگزار می شود.

 «زرین وحید اصل» مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کوثر  با اعلام این خبر اظهار داشت : این نشست با فراخوان عمومی و دعوت  از  تمامی اعضای کانون، نمازگزاران ،مخاطبین مسجدی و بانوان همجوار با مسجد ،به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و در طول این دهه برگزار خواهد شد.

وی برگزاری جشن بزرگ عید قربان و عید غدیر را از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت عنوان کرد و افزود: دیدار با خانواده های شهدا و سادات محترم، تهیه و توزیع اطعام علوی، برگزاری مراسم دعای عرفه، نماز عید قربان و قرائت زیارت عاشورا از دیگر برنامه های کانون کوثر در دهه امامت و ولایت خواهد بود.

مدیر مسئول کانون تخصصی خواهران کوثر اعلام کرد: جمع آوری کمک های مردمی جهت تامین و اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند ،برگزاری مسابقه آیه خوانی بین کودکان و نوجوان های مسجد و مسابقه بازیهای محلی  نیز در طول دهه امامت و ولایت برگزار خواهد شد.

 گفتنی است، برنامه های مختلف فرهنگی،هنری، قرآنی، علمی ، اردویی و تفریحی مختلف به مناسب گرامیداشت دهه امامت و ولایت  در سطح کانون های فرهنگی هنری شهری و روستایی استان اجرا خواهد شد.