اوقات فراغت تابستانی در مسجد علی شهید ارومیه: بستری برای شکوفایی نوجوانان و جوانان
اوقات فراغت تابستاني در مسجد علي شهيد اروميه: بستري براي شکوفايي نوجوانان و جوانان

اوقات فراغت تابستانی در مسجد علی شهید ارومیه: بستری برای شکوفایی نوجوانان و جوانان

مديرکانون فرهنگي هنري جوانان نينوا ،برنامه‌هاي متنوعي را براي پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان امسال تدارک ديده است. اين برنامه‌ها در چهار محور آموزشي، هنري، علمي و پژوهشي و ورزشي برگزار خواهد شد
شناسه خبر : 62647 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۲۱:۳۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی؛یوسف راد، مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان نینوا، با اشاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان، گفت: «اوقات فراغت فرصتی ارزشمند برای شکوفایی استعدادها و تقویت بنیان‌های فکری و اخلاقی جوانان است. کانون جوانان نینوا با اجرای برنامه‌های متنوع و هدفمند، تلاش می‌کند تا اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را به بهترین نحو پر کند و بستری برای رشد و بالندگی آن‌ها فراهم سازد.»

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان نینوا افزود :برنامه های آموزشی کانون شامل کلاس‌های تقویتی دروس تحصیلی، احکام و قرآن، فن بیان و مهارت‌های زندگی است. در بخش هنری نیز، کلاس‌های سرود، نقاشی و طراحی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به ورزش نیز می‌توانند در رشته‌های فوتبال، دفاع شخصی، تنیس روی میز و فوتبال دستی با مربیان مجرب تمرین کنند.

راد در ادامه به برنامه‌های قرآنی کانون اشاره کرد و گفت: «در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، کانون جوانان نینوا اقدام به برگزاری دوره‌های تجوید، روخوانی، ترتیل و احکام نموده است. همچنین، این کانون با شناسایی نیازمندان محله، اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین آنها کرده است.»

گفتنی است:ثبت نام در کلاس‌های کانون فرهنگی هنری جوانان نینوا تا 5 تیرماه ادامه دارد.