اهالی روستای گسک به یاد شهدا در محفلی قرآنی گرد هم آمدند
اهالي روستاي گسک به ياد شهدا در محفلي قرآني گرد هم آمدند
به همت کانون امام حسن مجتبی علیه السلام؛

اهالی روستای گسک به یاد شهدا در محفلی قرآنی گرد هم آمدند

محفل انس با قرآن کريم به ياد شهداي خدمت و شهداي روستاي گسک با محوريت و برنامه ريزي کانون فرهنگي هنري امام حسن مجتبي عليه السلام اين روستا و اهالي مسجد برگزار شد.
شناسه خبر : 62607 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ اهالی روستای گسک، در دورترین نقطه استان خراسان شمالی و از توابع شهرستان تازه تاسیس بام و صفی آباد، همزمان  با شهادت باب الحوائج حضرت جواد الائمه علیه السلام در محفلی قرآنی گرد هم آمدند و آیاتی چند از کلام الله مجید را به روح پرفتوح شهدای خدمت و شهدای این روستا تقویم کردند.

 

حجت الاسلام «محمدرضا محمدی»، از اساتید و قاریان برجسته قرآن کریم که چندی پیش و در ایام ماه مبارک رمضان  نیز همراه خانواده در برنامه پرطرفدار محفل، دعوت شده و حضورداشت، برای مردم عزادار حاضر آیاتی چند از قرآن را تلاوت کردو مراسم را به نور معنوی کلام الهی روشنی بخشید.

 

همچنین آیات قرآن تلاوت شده علاوه بر تقدیم به روح پر فتوح  شهدای روستا، به روح برادر  تازه مرحوم شده شهید والامقام «عباسعلی محمدی» در این منطقه  نیز اهداء شد.

 

مرحوم «ابوالفضل محمدی»، برادر شهید، به تازگی و در سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده که پس از تشخیص پزشکان  اعضاء بدنش به  بیماران نیازمند جان دوباره بخشید.

 

پایان/