تربیت نیروی متخصص فرهنگی مهمترین مأموریت کانون ها
تربيت نيروي متخصص فرهنگي مهمترين مأموريت کانون ها
در نشست مدیران و فعالان فرهنگی هنری اسلامشهر عنوان شد:

تربیت نیروی متخصص فرهنگی مهمترین مأموریت کانون ها

حجت الاسلام و المسلمين خداداده در نشست فعالان فرهنگي شهرستان اسلامشهر که عصر چهارشنبه 16 خردادماه برگزار گرديد از مهمترين مأموريت کانون هاي مساجد را تربيت نيروهاي متعهد و متخصص در حوزه هاي فرهنگي و هنري دانست.
شناسه خبر : 62603 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۷:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ،حجت الاسلام و المسلمین خداداده رئیس ستاد در جمع مدیران و فعالان فرهنگی شهرستان اسلامشهر که در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام این شهرستان برگزار گردید ضمن تسلیت ایام 14 و 15 خرداد و همچنین بزرگداشت شهدای خدمت علی الخصوص رئیس جمهور شهید که مفتخر به دریافت مدال شهادت شدند افزود : حضرت آیت الله رئیسی همزمان با مسئولیت هایی که در سطوح مختلف نظام داشتند بیش از 20 سال امام جماعت مسجد بودند.

 رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به جایگاه مسجد و عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان مهمترین مأموریت کانون های مساجد می باشد که با تربیت نیروهای متعهد و متخصص در حوزه های فرهنگی و هنری با استفاده از ظرفیت های تخصصی سایر دستگاه ها امکان پذیر خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین خداداده در ادامه محوریت کار کانون ها را انجام کارهای تربیتی و مهارتی با برنامه ریزی و طراحی بازی واره های جذاب و هدفمند عنوان کرد.

وی با اشاره به ساختار ستاد که در رأس آن شورای سیاست گذاری قرار دارد بیان داشت: حضور سه وزیر و روسای دستگاه های فرهنگی کشور در این شورا زمینه را برای تسهیل فعالیت های قرهنگی و هنری در سطح کانون ها فراهم کرده است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور دادن مجوز به کانون ها برای داشتن هویتی حقوقی ، تسهیل در استفاده کانون ها از ظرفیت سایر دستگاه ها و سازمان ها ، برنامه ریزی فعالیت های تربیت محور ، ایجاد سازوکارهای جدید برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری ، بیمه فعالان کانونی و حمایت از فعالیت های کتابخانه ای را از جمله اقدامات ستاد برشمرد.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه که با حضور حجت الاسلام عالمی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران و  حجت الاسلام حسینی امام جمعه واوان برگزار گردید ائمه جماعات و فعالان فرهنگی شهرستان اسلامشهر به بیان نظرات ، مشکلات و تجربیات خود پرداختند.

کلمات کلیدی: نشست