دوره تربیت مربی «هوای مادری»
دوره تربيت مربي «هواي مادري»
با همکاری سازمان ملی تعلیم و تربیت برگزار می شود:

دوره تربیت مربی «هوای مادری»

زهرا السادات موسوي پناه از برگزاري دوره تربيت مربي مادر و کودک با عنوان «هواي مادري» ويژه کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد کشور با همکاري سازمان ملي تعليم و تربيت خبر داد.
شناسه خبر : 62586 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ، زهرا السادات موسوی پناه مدیر کل آموزش ، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد از برگزاری مجازی دوره تربیت مربی مادر و کودک ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با همکاری سازمان ملی تعلیم و تربیت خبر داد.

مدیر کل آموزش ، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد با بیان اینکه این دوره مجازی 36 ساعت آموزشی می باشد ادامه داد دوره تربیت مربی مادر و کودکِ هوای مادری اولین دوره‌ای است که برای فعالان با دغدغه محیط‌های مشترک مادر و کودک و با رویکرد توانمندسازی مجموعه های مادر و کودک به صورت ویژه، طراحی شده و برگزار می شود و به شرکت کنندگان گواهینامه رسمی از سازمان ملی تعلیم و تربیت اعطا می شود.

زهرا السادات موسوی پناه در ادامه افزود بسیاری از فعالان با رونق گرفتن مجموعه‌های مادر و کودک متوجه یک نیاز جدی در روند کار خود شده‌اند، و آن کمبود افراد توانمندی است که دانش و مهارت لازم برای کار با کودک زیر ۶ سال را داشته باشد و دقیقا نمیدانند چطور؟ و از کجا؟ باید این خلا را برطرف کنند طرح هوای مادری برای رفع این معضل در مجموعه های مادر و کودک، دوره تربیت مربی جامعی را طرح ریزی کرده است.

وی درباره سرفصل های آموزشی این دوره توضیح داد: در این دوره علاوه بر آموزش اصول تربیت دینی کودک به سرفصل هایی مانند آشنایی با مبانی رویکرد بازی محور و آموزش انواع بازی ها، آموزش های مهارتی ، مشاهده گری و مستندسازی روند رشد کودک ، شیوه مواجهه با چالشهای رفتاری رایج در محیط های مادر و کودک و کارگاه های عملی دست به کارشو  با آموزش چند اکتشاف و آزمایش کودکانه ، انواع بازی های دست ورزی و بازی سازی با وسایل دورریختنی پرداخته می شود.

مدیر کل آموزش ، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد با بیان اینکه امکان ثبت نام مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با 80 درصد تخفیف فراهم شده است افزود از هر کانون سه نفر نیز می توانند با دریافت کد تخفیف 50درصدی که در اختیار مدیر کانون می باشد شرکت نمایند.

 زهرا السادات موسوی پناه  در پایان ضمن بیان اینکه مهلت ثبت نام در این دوره تا 18 خرداد ماه می باشد افزود علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر از درگاه بچه های مسجد و یا لینک زیر اقدام نمایند:

https://bachehayemasjed.ir/havayemadari

 

کلمات کلیدی: دوره تربيت مربي