تلاش کنید رییس جمهوری مردمی انتخاب کنید
تلاش کنيد رييس جمهوري مردمي انتخاب کنيد
نماینده ولی فقیه توصیه کرد:

تلاش کنید رییس جمهوری مردمی انتخاب کنید

نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي در جمع مردم روستاي قارلق که با هدف گراميداشت ياد و خاطره امام راحل و شهداي خدمت گرد هم آمده بودند، به انتخابات پيش رو اشاره کرد و گفت: تلاش کنيد کسي که دغدغه خدمت به مردم را دارد، انتخاب شود.
شناسه خبر : 62582 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری»، نماینده ولی فقیه، شامگاه 15 خرداد ماه جاری، در مراسم یادمان امام راحل و شهدای خدمت، که به میزبانی اهالی مسجد روستای قارلق بجنورد و فعالان کانون فرهنگی هنری "گل نرگس" این روستا برگزار شد، به شخصیت امام خمینی(ره) اشاره کرد و ضمن برشمردن  ارزش های انسانی و اخلاقی  رهنمودهای اخلاقی، در این باره ارائه کرد.

 

وی یاد شهدای خدمت را گرمیداشت و به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم از میان افراد معرفی شده به عنوان نامزد ریاست جمهوری، فردی انتخاب شود که همچون آیت الله رییسی مردمی و خدمتگزار مردم  باشد و  دغدغه خدمت به ملت را داشته باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین نوری، به سفر رییس جمهور شهید به  روستای قارلق نیز اشار کرد و برای تحقق و عملیاتی شدن مصوبات سفر رییس جمهور فقید شهید، در این روستا از جمله نوسازی مدرسه و  بنای مسجد دستور ساخت پل اتصال مزارع به روستا را قول پی گیری داد.

 

گفتنی است، شهید آیت الله رییسی در سفر هیئت دولت به استان خراسان شمالی در روستای قارلق بجنورد حضور یافت و مسایل و مشکلات این روستا را با دیدار چهره به چهره و عمومی ساکنین این روستا مورد بررسی قرار داد.

 

پایان/