انقلاب اسلامی میراث امام راحل است/ با انتخاب اصلح میراث دار امام راحل باشیم
انقلاب اسلامي ميراث امام راحل است/ با انتخاب اصلح ميراث دار امام راحل باشيم
رییس کل دادگستری خراسان شمالی؛

انقلاب اسلامی میراث امام راحل است/ با انتخاب اصلح میراث دار امام راحل باشیم

رييس کل دادگستري خراسان شمالي در جمع مردم سوگوار روستاي قارلق بجنورد که با هدف گراميداشت امام راحل و شهداي خدمت گردهم آمده بودند، گفت: انقلاب اسلامي ميراث امام راحل است، با انتخاب اصلح ميراث دار امام راحل باشيم.
شناسه خبر : 62581 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «رضا براتی زاده»، رییس کل دادگستری خراسان شمالی،  شامگاه سه شنبه 15 خرداد ماه، در مراسم صمیمانه یادمان امام راحل و شهدای خدمت، که اهالی مسجد روستای قارلق  با محوریت بانوان فعال در کانون "گل نرگس" این مسجد تدارک دیده بودند، به شخصیت برجسته امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام راحل در عصری که تفکرات و تلاش های برای نشان دادن این بود که خدا مرده است و دیدن خدا و خداجویی را احیاء کرد.

وی در ادامه مطلب اضافه کرد: اینکه بگوییم امام که بود، مهم است اما اینکه بگوییم امام چه کرد و ما چه وظیفه ای داریم، مهم تر است.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی در بخشی دیگر  سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی میراث امام است و آن پیر فرزانه نگران انقلاب بود  که ما باید آن را حفظ کنیم به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و بر موضوع انتخاب اصلح تاکید کرد.

 

حجت الاسلام براتی زاده، وی در تکمیل سخنان خود همچنین به شهدای خدمت و شخصیت خدمتگزار و مردمی و البته انقلابی شهید آیت الله رییسی اشاره کرد و گفت: باید در انتخابات پیش رو با انتخاب فردی همچون رییس جمهور شهید از انقلاب اسلامی محافظت کنیم.

 

گفتنی است، شهید آیت الله رییسی در سفر هیئت دولت به استان خراسان شمالی در روستای قارلق بجنورد حضور یافت و مسایل و مشکلات این روستا را با دیدار چهره به چهره و عمومی ساکنین این روستا مورد بررسی قرار داد.

 

پایان/