طرح اوقات فراغت در کانون سادات روستای گورزانگ میناب
طرح اوقات فراغت در کانون سادات روستاي گورزانگ ميناب
در آستانه فصل تابستان اجرا می شود؛

طرح اوقات فراغت در کانون سادات روستای گورزانگ میناب

در آستانه فرارسيدن فصل تابستان و تعطيلي مدارس، طرح غني سازي اوقات فراغت با عنوان «آموزش، معنويت و نشاط» به همت کانون فرهنگي هنري سادات در روستاي گورزانگ بخش بندزرک شهرستان ميناب اجرا مي شود.
شناسه خبر : 62548 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری سادات در رشته های آموزشی، تربیتی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی تدارک دیده شده است.

 

تولید محتوای رسانه، کمک آموزشی دروس ریاضی و انگلیسی و آموزش کمک های اولیه هلال احمر ازجمله کلاس های رشته آموزشی، جلسات ثابت «سبک زندگی»، حفظ جز 30 قرآن، آموزش سرود حرفه ای و آموزش اذان و مکبری در رشته های تربیتی و فرهنگی و همچنین تیراندازی، فوتسال، تنیس و دارت در رشته ورزشی دایر خواهد شد.

 

کلاس های این طرح در دو بخش پسران و دختران از 15 خرداد ماه جاری هر شب بعد از نماز مغرب و عشا به مدت یک ساعت در کانون فرهنگی هنری سادات برگزار خواهد شد.

 

قرارگاه تحوّل محلّات شهدای گورزانگ، پایگاه مقاومت شهید دهباشی، دهیاری و شورای اسلامی روستای گورزانگ در برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت با کانون فرهنگی هنری سادات همکاری می کنند.

 

گفتنی است؛ گورزانگ یكی از روستاهای بخش بندزرك شهرستان میناب از شمال با روستای باغگلان و تم بلوچان همسایه و از جنوب با رودخانه میناب هم مرز می باشد و فاصله آن تا مركز شهر میناب 10 كیلومتر است و چهارهزار نفر جمعیت دارد که شغل اكثر آنان كشاورزی و كار در بازار ماهی فروشی است.