مسابقه کتابخوانی عبد صالح خدا
مسابقه کتابخواني عبد صالح خدا
ستاد هماهنگی کانون های مساجد برگزار می کند:

مسابقه کتابخوانی عبد صالح خدا

مهدي مقدم از برگزاري مسابقه کتابخواني «عبد صالح خدا» به مناسبت ايام ارتحال بنيانگذارکبير انقلاب اسلامي ايران خبر داد.
شناسه خبر : 62543 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۷:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ، مهدی مقدم معاون فرهنگی هنری ستاد از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع زندگی نامه امام خمینی (ره) که برگرفته از کتاب «عبد صالح خدا» می باشد خبر داد.

معاون فرهنگی هنری ستاد با بیان اینکه «کتاب عبد صالح خدا» برگرفته از مصاحبه اختصاصی مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سال ۶۱ جهت ثبت زندگی نامه امام خمینی با آیت الله خامنه ای می باشد که با دیگر خاطرات ایشان از امام خمینی تنظیم شده است افزود: مطالب و اظهارنظرهای نقل شده از رهبر انقلاب در این کتاب از دو کتاب «شرح اسم» و «مشهد از مقاومت تا پیروزی» و نیز سخنرانی ها و دیدارهای سالانه رهبر انقلاب و نیز خاطرات نقل شده از ایشان در کتاب «مدح خورشید» انتخاب شده است.

مهدی مقدم در ادامه توضیح داد: این کتاب در دو بخش نهضت اسلامی و نظام اسلامی تنظیم شده است. در فصل اول طبق سیر تاریخی مطالب با موضوعاتی مانند مقام علمی و تاثیر اخلاقی، شروع دوران مبارزه، حادثه مدرسه فیضیه، واقعه ۱۵ خرداد ۴۲، حصر و تبعید، مرحله جدید مبارزه، بازگشت به ایران و روزهای آخر حیات رژیم را در برمی گیرد و در فصل دوم با عنوان نظام اسلامی موضوعاتی مانند چهره رهبر و زمامدار، ایستادگی در مقابل دشمنی ها، عطوفت امام، صدور انقلاب، مردمی بودن، زاهد و عارف بودن و دیگر ویژگی های امام راحل مورد توجه قرار گرفته است.

وی در پایان یادآور شد این مسابقه  ويژه اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور می باشد که از طریق سامانه آموزش الکترونیک ستاد در سامانه بچه های مسجد برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت بچه های مسجد در بازه زمانی 15 خرداد الی پایان تیرماه در این مسابقه شرکت نمایند.

لازم به ذکر است درگاه ورود به سامانه آموزش الکترونیک ستاد بچه های مسجد به نشانی زیر می باشد.

https://lms.fahma.org/course-category/1718/%D9%81%D9%87%D9%85%D8%A7-1403