کمک خیرین به بیش از 30 مسجد مناطق محروم
کمک خيرين به بيش از 30 مسجد مناطق محروم
از طریق سامانه همراه مسجد صورت گرفت:

کمک خیرین به بیش از 30 مسجد مناطق محروم

محمد تقي محمديان يکي از ثمرات 70 روز فعاليت مرکز ارتباطات مردمي مساجد کشور را ، کمک خيرين به بيش از 30 مسجد مناطق محروم اعلام نمود.
شناسه خبر : 62486 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۷:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ، بازدید مشاوران رئیس ستاد کانون های مساجد کشور روز سه شنبه مورخ 8 اردیبهشت ماه از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور صورت گرفت.

در این بازدید محمد تقی محمدیان معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون های مساجد کشور ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت این مرکز ، نحوه ثبت گزارش ها و پیگیری آنها تا حصول نتیجه خاطر نشان کرد فعالان مسجدی ضمن تماس با این مرکز به راحتی دغدغه های خود را مطرح کرده و پیگیر مشکلات و ابهامات مساجد خود می شوند

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون های مساجد کشور در ادامه به ظرفیت ایجاد شده از طریق راه اندازی سامانه همراه مسجد پرداخت و در بخشی از صحبت های خود به استفاده از ظرفیت سامانه همراه مسجد توسط خیرین اشاره و اعلام نمود که از این طریق خیرین به بیش از 30 مسجد مناطق محروم ظرف 70 روز گذشته کمک نمودند.

محمد تقی محمدیان پاسخگویی به بیش از 4000 تماس، ثبت بیش از 650 درخواست و حل بیش از 400 مورد از آنها از جمله اقدامات مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور در 70 روز گذشته اعلام نمود.

وی راه اندازی پویش #ادای_احترام با هدف ادای احترام فعالان مسجدی به مقام شامخ شهدای خدمت را از جمله اقدامات مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور بر شمرد.

 در ادامه این نشست اعضاء حاضر در جلسه ضمن ابراز خرسندی از افتتاح سامانه همراه مسجد و مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، رسمیت بخشی به این مرکز در سازمان ها و ارگان های همسو ، قابل نمایش بودن فرآیند رسیدگی برای مخاطبان، استفاده از ظرفیت های ستاد کانون های مساجد جهت پاسخگویی سریع به مخاطبان و دعوت از شخصیت ها و مسئولین کشوری جهت بازدید از این مرکز را به عنوان پیشنهاد مطرح نمودند.

 یادآور می شود مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور با سرشماره 0218940 در مورخ 18 اسفند 1402 با حضور جناب آقای دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح گردید.