اجتماع بزرگ مدیران و بچه‌های مسجد در میاندوآب در تجلیل از شهدای خدمت
اجتماع بزرگ مديران و بچه‌هاي مسجد در مياندوآب در تجليل از شهداي خدمت

اجتماع بزرگ مدیران و بچه‌های مسجد در میاندوآب در تجلیل از شهدای خدمت

به مناسبت گراميداشت شهادت رئيس جمهور آيت الله دکتر ابراهيم رئيسي و جمعي از همراهان، اجتماع بزرگ مديران و بچه‌هاي مسجد شهرستان‌هاي مياندوآب، باروق و چهاربرج در مجتمع فرهنگي و هنري مياندوآب برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 62485 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۵:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی :«محسن رضایی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، با اشاره به شهادت این خدمتگزاران نظام و انقلاب، اظهار داشت: آیت الله رئیسی همواره دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در این راه مقدس جان فدا کردند. خدمات و تلاش‌های ایشان در اذهان مردم ماندگار خواهد شد.

وی افزود: این اجتماع بزرگ که با حضور مدیران و بچه‌های مسجد شهرستان‌های مذکور برگزار می‌شود، فرصتی برای تجلیل از مقام شامخ شهدای خدمت و تبیین سیره و اخلاق این شهیدان والامقام برای نسل نو خواهد بود.

تجمع بزرگ یادبود شهدای خدمت روز پنج‌شنبه سوم خردادماه ساعت 10 صبح در مجتمع فرهنگی و هنری میاندوآب برگزار می‌شود.

این مراسم به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، دفتر نمایندگی شهرستان‌های میاندوآب، باروق و چهاربرج و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندوآب برگزار خواهد شد.

رضایی در ادامه به بیان ویژگی‌های برجسته آیت الله رئیسی پرداخت و گفت: وقت نشناسی در خدمت به مردم، ساده زیستی، خستگی‌ناپذیری، مردمی بودن، حضور بی‌تکلف در بین مردم و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های آنها، عدالت‌خواهی و ... از جمله خصوصیات بارز این شهید والامقام بود.