بیمه مسئولیت مدنی برای اردوهای کانونی
بيمه مسئوليت مدني براي اردوهاي کانوني
معاون فرهنگی هنری ستاد کانون های مساجد اعلام کرد:

بیمه مسئولیت مدنی برای اردوهای کانونی

معاون فرهنگي هنري ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد از امکان بهره مندي کانون هاي مساجد از بيمه مسئوليت مدني براي برگزاري اردوهاي کانوني با حداکثر تخفيف خبر داد.
شناسه خبر : 62478 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۵۴

 به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور: مهدی مقدم معاون فرهنگی هنری ستاد از امکان بهره مندی کانون های مساجد از بیمه مسئولیت مدنی برای برگزاری اردوهای کانونی با حداکثر تخفیف خبر داد.

معاون فرهنگی هنری ستاد با اشاره به تجارب گذشته در خصوص برگزاری اردوهای فرهنگی تفریحی کانون ها که منجر به حوادث شده‌اند افزود انجام بیمه های مسئولیت مدنی می‌بایست بیش از پیش مورد توجه مدیران محترم کانون ها قرار گیرد.

مهدی مقدم ضمن تاکید بر نگاه حمایتی و ترویجی به گسترش استفاده فعالان فرهنگی و تربیتی از بیمه های تخصصی، اظهار کرد: همزمان با آغاز برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد ، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با هدف ارائه خدمت هدفمند ناظر به فعالیت و نیازهای میدانی کانون‌های مساجد کشور شرایط بهره‌مندی از بیمه مسئولیت مدنی برای برگزاری اردوهای کانونی با تخفیف حداکثری را فراهم نموده است .

 وی در ادامه تصریح کرد: طبق توافقات صورت گرفته ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور هفتاد درصد از حق بیمه فعالیت‌های اردویی کانون ها را پرداخت می نماید و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تنها می بایست سی درصد از حق بیمه را پرداخت ‌نمایند.

معاون فرهنگی هنری ستاد فرآیند ثبت درخواست را اینگونه توضیح داد که مدیران کانون ها به منظور ثبت درخواست خود حداقل سه روز کاری زودتر از تاریخ آغاز اردو می بایست درخواست خود را با مراجعه به نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/bimeordo ثبت نمایند تا کارشناسان مربوطه بعد از بررسی درخواست‌ها و برقراری ارتباط با مدیر کانون ادامه فرایند را تا صدور نهایی بیمه‌نامه دنبال ‌نمایند.

کلمات کلیدی: بيمه اردويي