اکران فیلم سینمایی آسمان غرب در کانون های مساجد
اکران فيلم سينمايي آسمان غرب در کانون هاي مساجد
مدیر هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد خبر داد:

اکران فیلم سینمایی آسمان غرب در کانون های مساجد

به مناسبت ايام فتح خرمشهر و قيام خونين ۱۵ خرداد فيلم سينمايي آسمان غرب در سطح کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور اکران مي شود.
شناسه خبر : 62470 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۵:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، سعید محمدی مدیر هنری ستاد از امکان اکران فیلم سینمایی آسمان غرب که هم اکنون در سطح سینماهای کشور بر روی پرده است برای کانون های مساجد کشور خبر داد.

مدیر هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان این خبر افزود: داستان آسمان غرب به روزهای آغازین جنگ و نقش‌آفرینی علی‌اکبر شیرودی می‌پردازد و این فیلم به مناسبت ایام فتح خرمشهر و قیام خونین ۱۵ خرداد در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اکران می شود.

سعید محمدی گفت ستاد کانون های مساجد در قالب طرح «مسجد سینما»  جهت توسعه هنر دینی و افزایش روحیه انقلابی در مسیر تحقق گام دوم انقلاب ، با شرکت ها و موسسات فعال در عرصه فیلم های سینمایی برای اکران در کانون های مساجد همکاری می نماید.

وی ادامه داد فیلم های روز سینماهای کشور با اعمال تخفیفات ویژه به صورت سیار در کانون های مساجدی که متقاضی اکران می شود و مدیران محترم کانون های مساجد می توانند با ورود به صفحه اختصاصی خود در درگاه بچه های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir/film  نسبت به ثبت درخواست اکران فیلم اقدام نمایند.

مدیر هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد در پایان اعلام کرد  ۱۵ اکرانی که گزارش تصویری آنها تصویری زیبا با نگاهی متفاوت از یک اکران سیار را ثبت کنند می توانند برنده بسته جوایز ما باشند که دریافت کد تخفیف ۵۵ درصد برای اکران سیار یک فیلم تا پایان سال و دریافت ۵ کد تخفیف ۵۰ درصد سه نفره (۱۵ نفر) از جمله این جوایز می باشند.

کلمات کلیدی: سينما سيار