کارگاه آموزشی "جوانی جمعیت" در تبریز برگزار می شود
کارگاه آموزشي "جواني جمعيت" در تبريز برگزار مي شود

کارگاه آموزشی "جوانی جمعیت" در تبریز برگزار می شود

کارگاه آموزشي فعالان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان آذربايجان شرقي با موضوع "جواني جمعيت" برگزارمي شود.
شناسه خبر : 62462 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، کارگاه آموزشی فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی با موضوع "جوانی جمعیت" در دو بخش خواهران و برادران با همکاری اداره کل  ورزش و جوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 « مرتضی شفیعی» مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی با اعلام این خبر اظهارداشت: این دوره آموزشی در راستای عمل به منویات  مقام معظم رهبری درموضوع  جوانی جمعیت با هدف تلاش برای ارتقاي آگاهي عمومی، فرهنگ سازی افزایش جمعیت و فرزند آوری برای فعالین و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

 وی گفت: آسیب شناسی در عرصه جمعیت و ایجاد دغدغه نسبت به موضوع جمعیت یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین بوده و ضرورت دارد  با همکاری و هم افزایی همه  نهادهای دولتی و مردمی  و با استفاده از همه ابزارها بویژه ابزارهای فرهنگی برای ایجاد دغدغه  درعموم مردم نسبت به مساله جمعیت اقدام گردد.

شفیعی خاطرنشان کرد: افزایش فرزند و جوانی جمعیت، فرزندآوری، عدم تمایل خانواده‌ها به فرزندآوری، آسیب‌های تک فرزندی، عوامل تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزند از اهم سرفصل های این دوره آموزشی خواهد بود.

 وی افزود: تلاش می کنیم  مباحث  این کارگاه آموزشی بصورت علمی و  مبتنی بر شاخص های آماری و همراه با راهکارهای عملیاتی برای افزایش جمعیت ارائه شود.

بنابراین گزارش ، کارگاه آموزشی فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی فردا نهم اردیبهشت  درمحل خانه فرهنگ تبریز برگزار شده و گواهی‌نامه معتبر آموزشی به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد .