برگزاری طرح شهید خدمت در کانون های مساجد
برگزاري طرح شهيد خدمت در کانون هاي مساجد
معاون فرهنگی هنری کانون های مساجد اعلام کرد:

برگزاری طرح شهید خدمت در کانون های مساجد

مهدي مقدم برگزاري طرح شهيد خدمت ويژه اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور را در راستاي گراميداشت خدمات شهيد خدمت حضرت آيت الله رئيسي عنوان نمود.
شناسه خبر : 62425 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۴:۴۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ، مهدی مقدم معاون فرهنگی هنری ستاد با اعلام برگزاری طرح شهید خدمت در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ، این طرح را در راستاي گراميداشت خدمات شهيد خدمت حضرت آيت الله رئيسي عنوان نمود.

معاون فرهنگی هنری ستاد با بیان اینکه این طرح در دو مرحله اجرا می شود که مرحله اول آن ویژه 5 روزعزای عمومی بوده است و در آن کانون ها اقدام به جریان سازی رسانه ای ، پخش محتوای صوتی از مأذنه های مساجد در طول روز، انجام  تبلیغات محیطی و سیاه پوش کردن محلات و مساجد نموده اند افزود در مرحله دوم این طرح که تا اربعین شهدای خدمت ادامه می یابد چند ویژه برنامه طراحی شده است.

8000 ختم قرآن کریم

مهدی مقدم هشت هزار ختم قرآن کریم و اهدای ثواب آن به ارواح بلند شهدای خدمت را یکی از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور عنوان نمود.

اجرای سرود های تولیدی کانون های فرهنگی هنری مساجد

معاون فرهنگی هنری ستاد ، تولید سرود با هدف گرامیداشت خدمات شهدای خدمت توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد و اجرای آن ها در مساجد ، معابر عمومی و مراسم های مختلف را از دیگر برنامه های این معاونت عنوان نمود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب سید محرومین

 وی یکی دیگر از ویژه برنامه های ستاد را برگزاری مسابقه کتابخوانی سید محرومین عنوان کرد که این مسابقه ويژه اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور می باشد که از طریق سامانه الکترونیک ستاد در سامانه بچه های مسجد برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با ورود به درگاه بچه های مسجد در بازه زمانی تشییع تا اربعین شهدای خدمت در این مسابقه شرکت نمایند.

مراسم یادبود در روستاهای بازدید شده توسط رئیس جمهور شهید

معاون فرهنگی هنری ستاد برگزاری مراسم یادبود در کانون مساجد روستاهای بازدید شده توسط ریاست جمهور شهید را دیگر ویژه برنامه ستاد عنوان نمود که در آن ضمن طراحی پوستر اختصاصی برای هر روستا به تهیه و پخش کلیپ از حضور رییس جمهور فقید در روستا ، بیان خدمات و ثمرات حضور ایشان و خاطره افراد روستا و منطقه مد نظر پرداخته می شود.

کلمات کلیدی: شهيد خدمت