طرح «مسجد، قرارگاه هنر اسلامی» مورد توجه کانون های مساجد است
طرح «مسجد، قرارگاه هنر اسلامي» مورد توجه کانون هاي مساجد است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

طرح «مسجد، قرارگاه هنر اسلامی» مورد توجه کانون های مساجد است

حقيقت با اشاره به اجراي طرح «مسجد، قرارکاه هنر اسلامي» در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان، گفت: اين طرح در رشته هاي مختلف هنري خوشنويسي، هنرهاي تجسمي و ... مي باشد که با محوريت کانون هاي مساجد برگزار مي شود.
شناسه خبر : 62424 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ « محمد امین حقیقت» در نشست با رئیس حوزه هنری استان سمنان با بیان اینکه  گروه های هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در حوزه های سرود و نمایش فعالیت های خوبی دارند، بیان کرد: در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  بدنبال هم افزایی در این عرصه هستیم تا با با تعامل با سایر نهاد ها در عرصه های هنر انقلابی بیش از پیش فعالیت صورت پذیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تاکید بر اینکه  با استفاده از هنر زمینه جذب کودکان، نوجوانان و جوانان را می توان فراهم کرد، افزود:  هنر ابزاری است که همه اقشار را می توان پوشش داد و در همین راستا با هم افزایی و تعامل لازم کارها و برنامه ها بصورت کارشناسی شده از سوی حوزه هنری و ستاد کانون های مساجد استان  بررسی شود  تا بتوانیم در ابعاد هنر به بهترین نحو ورود پیدا کنیم.

 

وی گفت: در زمینه اوقات فراغت برنامه ریزی صورت گرفته است که طرح «مسجد کانون نشاط» مورد توجه  کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار دارد که حوزه هنری می توانددر زمینه تامین اساتید و مربی در این کلاسها همکاری لازم را با این کانون ها داشته باشد.

 

حقیقت با اشاره به اجرای طرح «مسجد، قرارکاه هنر اسلامی» در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، گفت: این طرح در رشته های مختلف هنری  خوشنویسی، هنرهای تجسمی و ... می باشد که با محوریت کانون های مساجد برگزار می شود که در این طرح نیز حوزه هنری در زمینه تامین مربی در کانون ها همکاری لازم را داشته باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه ظرفیت استان سمنان در حوزه سرود بسیار خوب است ، گفت:  سعی داریم در این راستا بیش از پیش فعالیت داشته باشیم و بدنبال برگزاری اردوی مربیان و اعضای گروه های سرود در شهمیرزاد می باشیم که حوزه هنری در این راستا نیز می تواند همکاری لازم را داشته باشد.

 

رئیس حوزه هنری استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه ماهیت حوزه هنری کار در حوزه هنر است ، گفت: جنس کار ما مسیر تربیت هنرمند انقلابی است و بیشتر بدنبال کیفیت هستیم که کانون های مساجد در این زمینه ظرفیت خوبی را دارند.

 

«محمد اصغر زاده» با بیان اینکه در حوزه هنری کارها و برنامه ها بلند مدت تاثیر خوبی خواهد داشت، افزود:  حوزه هنری در زمینه تربیت هنرمندان انقلابی با کانون های فرهنگی هنری مساجد همکاری لازم را خواهد داشت.

 

وی گفت: اشتراک هویتی خوبی بین حوزه هنری و کانون های فرهنگی هنری مساجد وجود دارد که با تعامل و هم افزایی بیشتر برنامه های خوبی در حوزه هنری را در استان خواهیم داشت.